شنبه 29 اردیبهشت 1403

فارس من | جایزه بزرگ اختراعات ایران ویترینی برای تجاری‌سازی و عرضه اختراع به جامعه

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
فارس من | جایزه بزرگ اختراعات ایران ویترینی برای تجاری‌سازی و عرضه اختراع به جامعه

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، برخی از کاربران سامانه فارس من با ثبت سوژه در این سامانه درخواست راه‌اندازی مجدد مسابقات جایزه بزرگ اختراعات ایران را مطرح کرده اند.

سردبیر این سوژه درباره مطالبه خود به خبرنگار فارس، توضیح می دهد: جشنواره و مسابقات جایزه بزرگ اختراعات ایران در سال های 94 و 95 برگزار شد و پس از آن دیگر برگزار نشد.

وی گفت: این رویداد که در سطح ملی برگزار می شد کمک زیادی به دیده شدن اختراعات می کرد و به تبع می توانست تاثیر زیادی در تجاری سازی اختراع ها داشته باشد.

سردبیر این سوژه گفت: یک بخش مهم از چرخه نوآوری، ابتکار، اختراع و کارآفرینی، تجاری سازی است و وقتی ایده به محصول نهایی تبدیل شد حتما باید مخاطب و بازار خود را پیدا کند تا مورد استفاده قرار گیرد و به تولید ثروت منتج شود.

این کاربر گفت: برگزاری دوباره چنین رویدادهایی باعث توسعه بیشتر اکوسیستم نوآوری و اختراع ها در کشور و راهیابی بیشتر ایده های کاربردی به جامعه می شود.

پایان پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید سامانه فارس من مطالبات کاربران جشنواره و مسابقات جایزه بزرگ اختراعات ایران اکوسیستم نوآوری و اختراع ها این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است