شنبه 29 اردیبهشت 1403

فارس من | همراهی شورایعالی فضای مجازی پیش‌شرط اتخاذ تصمیم‌های اساسی درباره اینترنت

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
فارس من | همراهی شورایعالی فضای مجازی پیش‌شرط اتخاذ تصمیم‌های اساسی درباره اینترنت

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، برخی از کاربران سامانه فارس من با ثبت سوژه در این سامانه درخواست انتخاب دبیر شورای عالی فضای مجازی را ثبت کرده اند.

آنها از حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری خواسته اند که تا هر چه سریع‌تر بعد از گذشت حدود یک‌سال از آغاز به کار دولت، دبیر جدید شورای‌عالی فضای مجازی را مشخص کند.

سردبیر این سوژه در توضیح مطالبه خود به خبرنگار فارس، گفت: رئیس جمهوری در وعده های انتخاباتی خود به مردم وعده ساماندهی فضای مجازی را داده است و یکی از پیش شرط ها و لازمه های تحقق این مهم، ایجاد پویایی در شورای عالی فضای مجازی و تغییرات اساسی در رویه های این شورای عالی است.

وی گفت: تجربه سال های گذشته عملکرد این شورای عالی درباره مسائل مربوط به فضای مجازی نشان می دهد که این شورا باید با پویایی بسیار بیشتر نسبت به حالا، در مباحث چالشی روز نقش ایفا کند تا با همراهی این شورا بتوان تصمیم های اساسی در حوزه فضای مجازی و اینترنت کشور گرفت.

پایان پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید سامانه فارس من مطالبات کاربران انتخاب دبیر شورای عالی فضای مجازی رئیس جمهوری ساماندهی فضای مجازی این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است