سه‌شنبه 10 مهر 1403

فان باستن:/ یونایتد حتی یک ستاره درجه یک هم ندارد!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
فان باستن:/ یونایتد حتی یک ستاره درجه یک هم ندارد!

مارکو فان باستن معتقد است که هیچ بازیکن بزرگی در منچستریونایتد نیست که بتواند این تیم را به دوش بکشد و در شرایط سخت پیش ببرد.

به گزارش "ورزش سه"، شکست منچستریونایتد برابر تاتنهام با دریافت سه گل مقابل چشمان هوادارانش در اولدترافورد باعث شده است که فشارهای روی اریک تن‌هاخ به اوج برسد و بسیاری از هواداران این تیم معتقد هستند که او باید هرچه زودتر از سمتش به عنوان سرمربی شیاطین سرخ برکنار شود.

به نظر می‌رسد که این مربی هلندی تقریبا تمامی حامیانش را از دست داده و بسیاری از کارشناسان و رسانه‌ها هم با هواداران این تیم هم عقیده هستند ولی بسیاری از آنها هم باور دارند که مشکل اصلی در واقع بازیکنان این تیم هستند که شایستگی پوشیدن پیراهن یونایتد را ندارند و به نوعی در حد و اندازه تاریخ این باشگاه به حساب نمی‌آیند.

فان باستن که هم وطن تن‌هاخ است و انتقادهای صریح او از تیم‌های بزرگ در چند سال اخیر بسیار معروف شده، یکی از این افراد است که تیغ تیز انتقاداتش را به سمت بازیکنان حاضر در جمع شیاطین سرخ گرفته است. او در گفتگو با Ziggo Sport در این باره اظهار داشت:«لطفا یک بازیکن درجه یک و تراز اول در یونایتد برای من نام ببرید!

شما در هر باشگاه بزرگی می‌توانید یک بازیکن درجه یک ببینید. رشفورد واقعا بد است. برونو فرناندز بازیکن خوبی است و می‌توان گفت که اونانا هم دروازه‌بان خوبی به حساب می‌آید. همین. فوتبال کاسمیرو تمام شده است. گارناچو بازیکن بدی نیست. اما هیچکس نیست که توانایی این را داشته باشد که این تیم را بر دوش بکشد!»