سه‌شنبه 10 مهر 1403

فخرالدینی: نتایج شمس آذر تا به اینجا عادلانه نبود / دنبال حاشیه نیستم اما استقلال با تغییر بهتر می‌شود

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
فخرالدینی: نتایج شمس آذر تا به اینجا عادلانه نبود / دنبال حاشیه نیستم اما استقلال با تغییر بهتر می‌شود

بازیکن باتجربه شمس آذر قزوین مدعی است که آنها شایسته کسب نتایج بهتری از حیث امتیارگیری بودند و به زودی روند موفقی را دنبال خواهند کرد.

به گزارش ورزش سه، شمس‌آذر که فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر را در رتبه هشتم به پایان رساند، در نقل و انتقالات تابستانی تعدادی از بازیکنان تاثیرگذار خود را از دست داد. علاوه بر این حضور مازیار زارع در راس کادرفنی این تیم و در ادامه بازگشت سعید دقیقی باعث شد تا شمس‌آذری‌ها در پیش‌فصل شرایط عجیبی را پشت سر بگذارند.

میلاد فخرالدینی که فصل گذشته در استقلال حضور داشت، در پایان مسابقات قرارداد خود را با این باشگاه فسخ کرد و شمس‌آذر را به عنوان مقصد جدید خود انتخاب کرد. او امروز در گفتگویی با خبرنگار ما درباره شرایط تیم جدید خود و همچنین حواشی پیرامون استقلال صحبت کرد.

فخرالدینی در ابتدا در خصوص شرایط شمس‌آذر و سه تساوی و سه شکست این تیم در شش هفته ابتدایی لیگ برتر گفت: شرایط تیم خیلی خوب است. یک تیم جوان خیلی خوب داریم و نتایجی هم که برایمان رقم خورده، عادلانه نبود اما قسمت‌مان بر این بوده است. ما حداقل الان باید 6-7 امتیاز داشته باشیم، ولی خواست خدا بر این بوده که شرایط برایمان سخت‌تر شود‌. خدا را شکر تیم خوب، جوان و یک‌دستی داریم که خوب تمرین می‌کنند و انگیزه زیادی دارند. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که در بازی‌های آینده بتوانیم نتایج بهتری رقم بزنیم.

او درباره تاثیر اتفاقات رخ داده در پیش فصل روی شرایط فعلی این تیم گفت: مطمئنا این موضوع خیلی تاثیرگذار است، چون تیم دیر جمع شد. البته با این حال باز هم شرایط ما در هر بازی حداقل 4-3 موقعیت گل داشتیم که این نشانه خیلی خوبی است. از دست رفتن این موقعیت‌ها تیم به بی تجربگی بازیکنان برمی‌گردد که انشالله در ادامه این مشکلات را حل می‌کنیم و نتایج بهتری می‌گیریم.

فخرالدینی در مورد تقابل شمس‌آذر و مس رفسنجان در هفته هفتم لیگ برتر عنوان کرد: بازی سختی است. البته امسال همه بازی‌های لیگ سخت هستند و امتیاز گرفتن دشوار شده است. همانطور که دیدید تیم پرمهره نساجی در نیمه دوم کاملا برابر ما دفاع کرد و این نشان می‌دهد تمام بازی‌ها سخت است. مس رفسنجان هم جزو تیم‌های خوب لیگ است و مطمئنا بازی سختی داریم. او سپس به تمجید از کادرفنی شمس‌آذر پرداخت و گفت: کادرفنی تیم ما و در راس آن آقای دقیقی فوق‌العاده هستند و تمرکزشان روی تمرین و کار است و خیلی زحمت می‌کشند. ایشان وقت زیادی برای این می‌گذارند و رابطه خیلی خوبی با بازیکنان برقرار کرده است. زحمت زیادی می‌کشند و در مجموع تیم جوان و زحمتکشی هستیم و ان‌شاالله در ادامه راه نتایج بهتری بگیریم.

مدافع شمس‌آذر در پاسخ به اینکه چقدر امیدوار است این تیم از بازی با مس به روند خوب خود بازگردد، گفت: ما تمام تلاش‌مان می‌کنیم. نتیجه دست خداست اما وظیفه ما این است که زحمت بکشیم و تلاش کنیم. اگر شایسته باشیم، خدا به ما می‌دهد.

او در خصوص شرایط شمس‌آذر توضیح داد: از نظر فوتبالی، شرایط فوق‌العاده است. من یاد اوایل حضورم در تراکتور میفتم. مردم عالی هستند و شمس‌آذر را دوست دارند، اما با توجه به اینکه تیم تازه به لیگ برتر آمده است، کمی زمان می‌برد تا امکانات صد درصدی را داشته باشد. تیم ما شخصی است؛ واقعا کار بزرگی است که یک نفر از جیب خودش در فوتبال هزینه کند و برگشتی هم نداشته باشد. جا دارد از مالکان تیم تشکر کنیم که بدون حمایت هیج ارگانی برای تین زحمت می‌کشند. انشاالله بتوانیم روندمان را بهتر کنیم و باقی مسئولان استانی هم به فکر تیم باشند و شرایط را برای موفقیت تیم مهیا کنند‌.

مدافع سابق استقلال در پاسخ به سوالی درباره شرایط و حواشی عجیب این تیم عنوان کرد: من اخلاقم اینطور است که وقتی تیمی را ترک می‌کنم، حاشیه‌ای ایجاد نمی‌کنم، اما از اول فصل مشخص بود که روند خوبی نیست. من در حال حاضر بازیکن شمس‌آذر هستم و نمی‌توانم خیلی درباره استقلال صحبت کنم اما انشالله با تغییراتی که دارند، یه شرایط خوبی برگردند.

فخرالدینی در پایان گفت: از هواداران تشکر می‌کنم که در این شش هفته سنگ تمام گذاشتند. از آقا سعید و بقیه اعضای گادر هم ممنونم و انشاالله بتوانیم در هفته‌های آینده نتایج گذشته را جبران کنیم.