دوشنبه 30 مهر 1403

فداکاری پدرانه: 6 ساعت رانندگی برای رفتن پسر به یورو

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
فداکاری پدرانه: 6 ساعت رانندگی برای رفتن پسر به یورو

پدر یان ماستن، ستاره هلندی، برای کمک به او و حضور سریع‌تر در اردوی تیم ملی این کشور مسیری 600 کیلومتری را طی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که رقابت‌های جام ملت‌های اروپای 2024 قرار است از فردا و با دیدار دو تیم اسکاتلند و آلمان رسما آغاز شود، تیم ملی هلند با معضل بزرگ و جدی مصدومیت ستاره‌های تیمش روبرو شده که کار را برای آنها بسیار سخت و دشوار کرده است.

یکی از ستاره‌های مصدوم این تیم که قادر به همراهی آنها در یورو نخواهد بود فرانکی دی یونگ است که پیش از این در یکی از دیدارهای بارسلونا مصدوم شده بود و نتوانست روند درمانش را به موقع طی کند و برای حضور در یورو در ترکیب هلند آماده باشد.

همین اتفاق باعث شد که رونالد کومان از یان ماستن برای حضور در اردوی این تیم دعوت کند. این بازیکن چلسی که فصل گذشته به صورت قرضی در دورتموند حضور داشت ناگهانی بود و در حالی صورت گرفت که او مشغول استراحت در تعطیلات بود و در نهایت شرایط جالبی را برای پدرش رقم زد.

پدر ماستن در گفتگو با رویترز در این باره اظهار داشت:«یان در جزایر میکونوس در یونان مشغول سپری کردن تعطیلاتش بود که تماسی از اردوی تیم ملی با او گرفته و از او برای حضور در جام ملت‌های اروپا دعوت شد. او به این فکر بود که اول به هلند برود تا بتواند وسایلش را جمع کند اما به نظر نمی‌رسید که این ایده خوبی باشد.»

در نهایت پدر او مسیری 600 کیلومتری را طی کرد و از هلند به دورتموند رفت و مسیری شش ساعته را با ماشین طی کرد تا بتواند کفش‌های پسرش را به موقع به او برساند و این بازیکن بتواند در سریع‌ترین زمان ممکن خودش را به اردوی تیم ملی کشورش برساند. او درباره دعوت از ماستن برای حضور در ترکیب هلند گفت:«این اتفاق بسیار خوبی است. به او افتخار می‌کنم و هر کاری که بتوانم انجام می‌دهم تا تمام تمرکزش روی تیم ملی باشد

فداکاری پدرانه: 6 ساعت رانندگی برای رفتن پسر به یورو 2