سه‌شنبه 10 مهر 1403

فدراسیون تصمیم می‌گیرد حق با کیست؛/ وکیل بیرانوند: دوست داریم زودتر رای صادر شود

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
فدراسیون تصمیم می‌گیرد حق با کیست؛/ وکیل بیرانوند: دوست داریم زودتر رای صادر شود

مصطفی سلیمانی پس از حضور در کمیته انضباطی در خصوص پرونده شکایت باشگاه پرسپولیس از علیرضا بیرانوند صحبت کرد.

به گزارش ورزش سه، در شرایطی که حکم پرونده شکایت باشگاه پرسپولیس از علیرضا بیرانوند هنوز صادر نشده است، مصطفی سلیمانی، وکیل این بازیکن، امروز در جلسه‌ای در کمیته انضباطی حاضر شد. او پس از خروج از این جلسه در پاسخ به سوال خبرنگاران در این خصوص گفت: دیگر صحبتی نمی‌کنم. دیشب صحبت‌هایم را کردم. شکایتی شده که کمیته انضباطی آن بررسی می‌کند و موضوع فسخ هم در کمیته وضعیت بررسی می‌شود.

او در ادامه عنوان کرد:اینکه من بخواهم مدام صحبت کنم، درست نیست. من حس خوبی ندارم که هر روز یک مطلب جدید عنوان کنم. دیروز صحبت‌هایم را به طور کامل انجام دادم. سلیمانی در پاسخ به اینکه آیا اتفاق جدیدی در پرونده رخ نداده است، گفت: همان مسائل قبلی است و چیز جدیدی اتفاق نیفتاده است. اظهارات ما را هم کمیته انضباطی گرفت و قرار است تصمیم بگیرد یا جلسه بگذارد. همه چیز دست کمیته انضباطی است.

وی در واکنش به اینکه آیا وکیل باشگاه پرسپولیس نیز در جلسه بود، گفت: نه، فعلا اظهارات ما را گرفت که بررسی کند. اگر نیاز به جلسه بود، باشگاه پرسپولیس هم احضار می‌کند تا همه در جلسه باشند.

سلیمانی درباره زمان صدور رای پرونده عنوان کرد: ما هم نمی‌دانیم. الان کمیته بودم و پرسیدم و گفتم اگر حکمی صادر شده، ما هم بدانیم، اما گفتند هنوز تصمیمی گرفته نشده است. ما هم دوست داریم زودتر صادر شود.

او در خصوص طولانی شدن مدت زمان صدور این حکم گفت: صادقانه بگویم طولانی نشده است. روند پرونده‌ها در کمیته وضعیت همین است. من خودم موکل دارم که از اردیبهشت شکایت صورت گرفته و هنوز حکمش صادر نشده است. اینکه یک‌سری‌ها می‌گویند طولانی شده، اینطور نیست ولی واقعا من به شخصه دوست دارم حکم صادر شود.

وکیل بیرانوند در پاسخ به اینکه آیا منظور او رضا درویش است، گفت: نه، من موضعی علیه آقای درویش ندارم. یک پرونده است و من به عنوان یک وکیل در پرونده حضور دارم و دفاع می‌کنم و وظیفه حقوقی‌ام را انجام می‌دهم. آقای درویش هم همیشه به من لطف داشته و هیچ مشکلی نداریم. یک پرونده حقوقی است و یه می‌بریم و یا می‌بازیم.

او در پاسخ این سوال که پیش‌بینی او از زمان صدور رای چیست، گفت: واقعا نمی‌دانم.

سلیمانی در واکنش به اینکه چقدر شانس برای خودشان قائل است که برنده پرونده باشند، عنوان کرد: پرونده شانسی نیست. بالاخره آقای بیرانوند هنگام فسخ یک سری دلایل قانونی داشت و فسخ کرد. در نهایت فدراسیون تصمیم می‌گیرد حق با کیست.

وی در پایان درباره اینکه چند هفته قبل اعلام شد رای صادر شده اما ابلاغ نشده است، گفت: اینها گمانه‌زنی بود. اگر اینطور بود ما هم می‌دیدیم. ما هم دوست داشتیم صادر شود.

فدراسیون تصمیم می‌گیرد حق با کیست؛/ وکیل بیرانوند: دوست داریم زودتر رای صادر شود 2