جمعه 14 اردیبهشت 1403

فراخوان جذب کارگزار در جهت برگزاری رویداد‌های ارائه به سرمایه‌گذار

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
فراخوان جذب کارگزار در جهت برگزاری رویداد‌های ارائه به سرمایه‌گذار

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، صندوق نوآوری و شکوفایی به منظور ارتقای توانمندی کسب‌وکار‌های نوپا و شرکت‌های دانش‌بنیان در تامین و جذب سرمایه‌های مورد نیاز خود از طریق برگزاری رویداد‌های دمودی (DemoDay) برای ارایه به سرمایه‌گذار، اقدام به شناسایی و بکارگیری کارگزار ذیصلاح نماید. صندوق نوآوری و شکوفایی در نظر دارد به منظور ارتقاء توانمندی کسب‌وکار‌های نوپا و شرکت‌های دانش‌بنیان...

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، صندوق نوآوری و شکوفایی به منظور ارتقای توانمندی کسب‌وکار‌های نوپا و شرکت‌های دانش‌بنیان در تامین و جذب سرمایه‌های مورد نیاز خود از طریق برگزاری رویداد‌های دمودی (DemoDay) برای ارایه به سرمایه‌گذار، اقدام به شناسایی و بکارگیری کارگزار ذیصلاح نماید. صندوق نوآوری و شکوفایی در نظر دارد به منظور ارتقاء توانمندی کسب‌وکار‌های نوپا و شرکت‌های دانش‌بنیان در تامین و جذب سرمایه‌های مورد نیاز خود از طریق برگزاری رویداد‌های دمودی (DemoDay) برای ارایه به سرمایه‌گذار (به شرح پیوست)، اقدام به شناسایی و بکارگیری کارگزار ذیصلاح (در سراسر کشور) نماید.

از متقاضیانی که دارای موضوع اساسنامه مرتبط و سابقه فعالیت در این حوزه هستند، دعوت می‌گردد جهت ثبت درخواست کارگزاری به سامانه غزال، قسمت میزکار، کارگزاران جدید، ثبت درخواست کارگزاری (نوع کارگزاری اصلی توانمندسازی درج شود) مراجعه و در صورت نداشتن نام کاربری و رمز عبور از قسمت همکاری با صندوق (کارگزاری)، ایجاد حساب کاربری را کلیک و ثبت فرمایند.