سه‌شنبه 19 تیر 1403

فرار از حذف: ویرتز ناگلزمان را نجات داد (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
فرار از حذف: ویرتز ناگلزمان را نجات داد (عکس)

فلورین ویرتز با گل لحظات پایانی آلمان را از حذف از یورو 2024 نجات داد.

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات یورو 2024، تیم‌های ملی آلمان و اسپانیا، از آماده‌ترین تیم‌های این دور از رقابت‌ها در ورزشگاه اشتوتگارت آرنا به مصاف همدیگر رفتند.

در این بازی که پایاپای آغاز شد رفته رفته اسپانیا با کمک خط دفاع مستحکم و هافبک‌های دونده‌اش توانست بازی را در دست بگیرد و با استفاده از لامینه یامال و نیکو ویلیامز، چندین بار دروازه آلمان را تهدید کند.

در نهایت در ابتدای نیمه اول، دنی اولمو، موفق شد با گلش لاروخا را به برتری برساند و آنها را در آستانه نیمه نهایی قرار دهد اما این پایان کار نبود و برخلاف تصور، آلمان توانست به بازی برگردد.

در دقایق پایانی و در حالی‌که همه منتظر قطعی شدن صعود اسپانیا به مرحله نیمه‌نهایی و حذف میزبان مسابقات بودند، ضربه دقیقی از فلورین ویرتز همه چیز را دوباره مساوی کرد و کار به وقت‌های اضافه کشاند.

در دقیقه 89 و در حالی‌که آلمان سراپا حمله بود، ارسال میتلشتات به روی دروازه را یوشوا کیمیش با ضربه سر به مقابل دروازه فرستاد و در آنجا ویرتز با یک ضربه چکشی و روی پا، تور دروازه اونای سیمون را به لرزه درآورد تا سرنوشت تیم صعودکننده به نیمه‌نهایی در وقت‌های اضافه و یا ضربات پنالتی مشخص شود.

فرار از حذف: ویرتز ناگلزمان را نجات داد (عکس) 2
فرار از حذف: ویرتز ناگلزمان را نجات داد (عکس) 3