شنبه 7 مهر 1403

فرار از منقطه سقوط با بریس مک‌نیل / تاثیر مثبت خبر فروش باشگاه: اورتون بالاخره برد!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
فرار از منقطه سقوط با بریس مک‌نیل / تاثیر مثبت خبر فروش باشگاه: اورتون بالاخره برد!

اورتون به لطف دو گل دوایت مک‌نیل اولین برد خود در این فصل را تجربه کرد و از منطقه سقوط خارج شد.

به گزارش "ورزش سه"، اورتون که تا امروز در لیگ برتر موفق به پیروزی نشده بود در بازی مقابل کریستال پالاس ابتدا عقب افتاد ولی دوایت مک‌نیل به ستاره آبی‌ها در گودیسون پچارک تبدیل شد تا با دو گلی که وارد دروازه حریف کرد اولین پیروزی فصل را به اورتون تقدیم کند.

به نظر می‌رسد خبر فروخته شدن باشگاه به دن فریدکین آمریکایی تاثیر مثبتی بر تیم و بر هواداران گذاشته است. آنها با حمایت پرشور هواداران موفق شدند طلسم را شکسته و برای اولین بار در این فصل پیروز شوند.

با اینکه پالاس با گل مارک گئهی پیش افتاده بود ولی تصمیم شان دایش برای تعویض یسپر لیندستروم با جک هریسون جواب داد و دومین گل مک‌نیل که گل پیروزی‌بخش اورتون بود با پاس این تعویض طلایی به ثمر رسید.

اورتون فصل را با باخت خانگی 3-0 مقابل برایتون آغاز کرد و در هفته دوم هم مقابل تاتنهام 4-0 شکست خورد. دریافت هفت گل در دو بازی اول و به ثمر نرساندن حتی یک گل باعث شده بود همه هواداران یک صدا خواهان اخراج شان دایش شوند.

آنها با اینکه در جام اتحادیه تیم ضعیف دانکستر را برده بودند ولی در هفته سوم لیگ برتر هم مقابل بورنموث 3-2 شکست خوردند و هفته بعد نتیجه مشابهی مثال استون ویلا به دست آوردند. بازی هفته قبل مقابل لستر هم با تساوی به پایان رسید ولی اورتون امروز بالاخره موفق شد اولین بردش در لیگ برتر را جشن بگیرد.

شاگردان شان دایش با این برد 4 امتیازی شدند تا با رتبه پانزدهم صعود کرده و از منطقه سقوط فاصله بگیرند.

فرار از منقطه سقوط با بریس مک‌نیل / تاثیر مثبت خبر فروش باشگاه: اورتون بالاخره برد! 2
فرار از منقطه سقوط با بریس مک‌نیل / تاثیر مثبت خبر فروش باشگاه: اورتون بالاخره برد! 3
فرار از منقطه سقوط با بریس مک‌نیل / تاثیر مثبت خبر فروش باشگاه: اورتون بالاخره برد! 4