شنبه 31 شهریور 1403

فرانسه فقط در دفاع بر اسپانیا برتری دارد / هوش مصنوعی: ویلیامز بهتر از امباپه بازی می‌کند!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
فرانسه فقط در دفاع بر اسپانیا برتری دارد / هوش مصنوعی: ویلیامز بهتر از امباپه بازی می‌کند!

در آستانه دیدار بزرگ اسپانیا و فرانسه در نیمه‌نهایی یورو، هوش مصنوعی ترکیب اصلی دو تیم را پیش‌بینی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، امشب مونیخ میزبان یکی از بزرگترین دیدارهای یورو 2024 است. بازی‌ای در بالاترین سطح بین دو قدرت فوتبال دنیا: اسپانیا و فرانسه.

هوش مصنوعی شرکت Olocip با استفاده از اطلاعات آماری گسترده به پیش‌بینی ترکیب اصلی دو تیم پرداخت و سعی کرد عملکرد بازیکنان دو تیم در بازی امشب را پیش‌بینی کند.

دروازه‌بان: اونای سیمون و مایک مانیان محافظت از دروازه دو تیم را بر عهده دارند. سیمون تا اینجا در یورو دو گل دریافت کرده و مانیان یک گل. هوش مصنوعی می‌گوید در محاسباتش به این نتیجه رسیده که مانیان در بازی امشب عملکردی بهتر از مانیان خواهد داشت.

خط دفاع: بر اساس اعلام هوش مصنوعی، خط دفاعی فرانسه برتری قابل ملاحظه‌ای نسبت به اسپانیا دارد به خصوص با توجه به غیبت کارواخال و لو نورمان در این بازی. هوش مصنوعی می‌گوید در سمت راست کنده بهتر از ناواس بازی می‌کند و در مرکز، سالیبا مدافعی بهتر از ناچو است. در سمت چپ هم تئو هرناندز عملکردی بهتر از کوکوریا خواهد داشت. تنها مدافع اسپانیایی که بهتر از همتای فرانسوی‌اش ارزیابی شده آیمریک لاپورت است که نمره‌ای بیشتر از اوپامکانو دریافت کرد.

هافبک‌ها: فرانسه در دفاع بهتر است ولی برتری مطلق در خط میانی با اسپانیا است. رودری، روئیز و اولمو نمرات به مراتب بهتری از شوامنی، کانته و رابیو به دست آوردند. هافبک‌های اسپانیایی ستاره‌های درخشان این یورو بودند و این سه هافبک تا اینجا پنج گل به ثمر رسانده‌اند.

خط حمله: در خط حمله هم برتری را هوش مصنوعی به اسپانیا داد. این ابرکامپیوتر می‌گوید موراتا امشب عملکردی بهتر از کولو موآنی خواهد داشت. تصمیم جنجالی هوش مصنوعی بدون شک برتر دانستن نیکو ویلیامز به کیلیان امباپه است. تنها مهاجم فرانسوی که هوش مصنوعی او را نسبت به همتای اسپانیایی‌اش برتر دانست عثمان دمبله است. هوش مصنوعی اعتقاد دارد دمبله امشب بهتر از لامینه یامال بازی می‌کند.

فرانسه فقط در دفاع بر اسپانیا برتری دارد / هوش مصنوعی: ویلیامز بهتر از امباپه بازی می‌کند! 2
فرانسه فقط در دفاع بر اسپانیا برتری دارد / هوش مصنوعی: ویلیامز بهتر از امباپه بازی می‌کند! 3
فرانسه فقط در دفاع بر اسپانیا برتری دارد / هوش مصنوعی: ویلیامز بهتر از امباپه بازی می‌کند! 4
فرانسه فقط در دفاع بر اسپانیا برتری دارد / هوش مصنوعی: ویلیامز بهتر از امباپه بازی می‌کند! 5