دوشنبه 2 مهر 1403

فرانسه نگران است: فیزیک امباپه مشکل دارد!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
فرانسه نگران است: فیزیک امباپه مشکل دارد!

همه امیدها در پی‌اس‌جی به کیلیان امباپه دوخته شده ولی به نظر می‌رسید جنجال‌های تابستانی روی ستاره فرانسوی تاثیر گذاشته است.

به گزارش "ورزش سه"، این روزها نه تنها هواداران پاری سن ژرمن بلکه کلیه فوتبالدوستان فرانسوی نگران ستاره محبوب کشورشان کیلیان امباپه هستند.

نگرانی‌ها از شروع فصل وجود داشت چرا که هواداران می‌ترسیدند جنجال‌های شدید تابستان در رابطه امباپه و باشگاه روی عملکرد او تاثیر منفی گذاشته باشد. در دیدار اخیر پی‌اس‌جی مقابل کلرمون چند تصویر کلوزآپ تلویزیونی نشان می‌داد کیلیان ظاهرا از نظر بدنی مشکل دارد و احساس درد می‌کند. حتی برخی رسانه‌ها مدعی هستند حضور او در بازی اروپایی پی‌اس‌جی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

در شروع تابستان امباپه بود که به نوعی جنجال را آغاز کرد. او با ارسال نامه‌ای به باشگاهش گفت قصد تمدید اتوماتیک قراردادش را ندارد. به این ترتیب او سال آینده می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد پی‌اس‌جی را ترک کند. این اقدام امباپه باشگاه فرانسوی را به شدت عصبانی کرد و چندین هفته تنش شدید بین دو طرف در گرفت.

امباپه در هفته‌های ابتدایی ماه آگوست از طرف باشگاه تحریم شده و اجازه نداشت کنار تیم تمرین کند. هواداران پی اس‌جی می گویند عدم آمادگی بدنی این روزهای کیلیان نتیجه همان روزها است.

این در حالی است که امباپه از نظر آماری فصل را خوب شروع کرده و تنها بازی‌ای که می‌توان به عملکرد او خرده گرفت بازی این هفته مقابل کلرمون بوده که با تساوی 0-0 به پایان رسید. امباپه در 7 بازی این فصل پی‌اس‌جی 8 گل به ثمر رسانده است.

فرانسه نگران است: فیزیک امباپه مشکل دارد! 2