یک‌شنبه 1 مهر 1403

فرانسه پارک دو پرنس را می‌فروشد؟/ عقب نشینی پاری سن ژرمن از پروژه 500 میلیونی!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
فرانسه پارک دو پرنس را می‌فروشد؟/ عقب نشینی پاری سن ژرمن از پروژه 500 میلیونی!

باشگاه پاری سن ژرمن تایید کرد که از خرید ورزشگاه استاد دو فرانس که در فرانسه جنجال زیادی به پا کرده بود منصرف شده است.

به گزارش "ورزش سه"، یکی از جنجالهای بزرگ سالهای گذشته در فرانسه با محوریت پاری سن ژرمن امروز پایان یافت. این باشگاه دیگر به دنبال خرید ورزشگاه استاد دو فرانس نخواهد بود.

ماجرا از زمانی آغاز شد که پاری سن ژرمن اعلام کرد قصد دارد ورزشگاه پارک دو پرنس که بازی‌های خانگی‌اش را در آن برگزار می‌کند خریداری کند. بعد از آن جنجالی بزرگ در فرانسه شروع شد و شهرداری و دولت محلی پاریس معتقد بودند پارک دو پرنس به مردم فرانسه تعلق دارد و نباید به یک باشگاه فروخته شود، به خصوص وقتی مالکیت این باشگاه در اختیار خارجی‌ها است. اشاره فرانسوی‌ها به مالکیت قطر بر پی‌اس‌جی است.

پاری سن ژرمن در پاسخ به این جنجال‌ها اعلام کرد اگر پاریس مایل نیست پی‌اس‌جی بازی‌هایش را در این شهر برگزار کند به سراغ جایی دیگر خواهد رفت. آنها اعلام کردند ورزشگاه استاد دو فرانس در سن‌دنیس را انتخاب کرده‌اند که در حومه پاریس قرار دارد.

دیروز روزنامه لوپاریزین اعلام کرد پاری سن ژرمن از پروژه خرید استاد دو فرانس که پروژه‌ای 500 میلیون یورویی بود کنار کشیده است. امروز یکی از سخنگوهای پی‌اس‌جی در گفتگو با آژانس فرانس پرس این خبر را تایید کرد.

مشخص نیست آیا علت کنار کشیدن پاری سن ژرمن از خرید ورزشگاه جدید این بوده که بین باشگاه و مقامات شهر پاریس بر سر خرید ورزشگاه پارک دو پرنس توافقی صورت گرفته یا این موضوع علتی دیگر دارد؟

سخنگوی باشگاه به فرانس پرس گفت پاری سن ژرمن خرید استاد دو فرانس را به دقت بررسی کرده ولی در نهایت به این نتیجه رسیده که این معامله بهترین گزینه برای باشگاه نیست.

فرانسه پارک دو پرنس را می‌فروشد؟/ عقب نشینی پاری سن ژرمن از پروژه 500 میلیونی! 2