دوشنبه 11 تیر 1403

فران تورس:/ اسپانیا قهرمان شود یامال را به پلیس تحویل می‌دهم!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
فران تورس:/ اسپانیا قهرمان شود یامال را به پلیس تحویل می‌دهم!

فران تورس، مهاجم بارسلونا، می گوید به دلیل قوانین آلمان می‌خواهد لامینه یامال را پس از یورو 2024 تحویل پلیس بدهد.

به گزارش "ورزش سه"، فران تورس گفته که لامینه یامال، نوجوان 16 ساله اسپانیایی، باید محروم شود و او را پس از یورو 2024 تحویل پلیس می‌دهد.

یامال و تورس که در بارسلونا همبازی هستند، در حال حاضر به دنبال این هستند که کشورشان را به افتخار قهرمانی در یورو برسانند.

تورس درباره یامال به نشریه انگلیسی گاردین گفت:"با کاری که این بچه در 16 سالگی انجام می‌دهد، او باید محروم شود!"

گزارش شده بود که اسپانیا ممکن است به دلیل بازی‌هایی که بعد از ساعت 11 شب به وقت محلی برگزار می‌شود، جریمه می‌شود، چون قوانین کار آلمان از فعالیت افراد زیر 18 سال در چنین ساعاتی جلوگیری می‌کند.

تورس با اشاره به این قانون ادامه داد:"من او را پس از 14 جولای تحویل پلیس می‌دهم! بگذارید اول به ما کمک کند تا قهرمان شویم و بعد این کار را انجام خواهم داد. من از این قانون باخبر نبودم؛ می‌خواهم این را به یامال بگویم و سریع بازی کردن را متوقف کند. خارج از زمین، ما تمام روز را با هم می‌گذرانیم: دارت بازی می کنیم، من در منچسترسیتی با فیل فودن این را یاد گرفتم."

اسپانیا در حال حاضر یکی از مدعیان قهرمانی است و تورس درباره بازی مقابل گرجستان گفت:"من به طور معمول زیاد فوتبال تماشا نمی‌کنم اما در یورو هستیم چون برخی جزو حریفانی یودند که می‌توانستیم با آن‌ها روبرو شویم، بازی گرجستان مقابل پرتغال را تماشا کردیم. ما گرجستان را با نتایج 7-1 و 3-1 در دور مقدماتی شکست دادیم، اما این نتایج الان درست نیست و همه چیز اکنون تغییر کرده است. مرحله گروهی تمام شده است. می‌توانیم انتظار هر چیزی را داشته باشیم و ما بازی به بازی آن را پیش خواهیم برد. اگر مقابل گرجستان به دقیقه 90 برسیم و پیروز شده باشیم، خوب است. امیدوارم در 15 جولای همه ببینند که با خواست خودمان قهرمان شدیم."

فران تورس:/ اسپانیا قهرمان شود یامال را به پلیس تحویل می‌دهم! 2