جمعه 4 آبان 1403

فران تورس به بازی ناپولی نمی‌رسد / امیدواری و ناامیدی بارسا به فاصله چند ساعت!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
فران تورس به بازی ناپولی نمی‌رسد / امیدواری و ناامیدی بارسا به فاصله چند ساعت!

فران تورس به شدت برای رسیدن به بازی هفته آینده بارسا مقابل ناپولی تلاش می‌کند اما احتمال بهبود به موقع مصدومیت او کم است.

به گزارش "ورزش سه"، فران تورس از امیدهای اصلی گلزنی بارسلونا در این فصل روز 31 ژانویه مصدوم و به جمع مصدومان پرتعداد این تیم اضافه شد.

چهره فران تورس در زمان ترک زمین نشان می‌داد که مصدومیت او خفیف نیست. ژاوی و کادر فنی بارسا از همان زمان بیش از هر چیز به یک خاطر نگران بودند: نرسیدن فران به بازی حساس مقابل ناپولی در دور رفت یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا.

تستهای بعدی نشان داد در عضله دوسر فران تورس پارگی کوچکی وجود دارد و تخمین زده شد او به مدت چهار هفته دور از میدان خواهد بود. درحالیکه بارسا شک نداشت فران تورس به بازی ناپولی نمی‌رسد اما تلاشهای او و سریع پیش رفتن دوران درمان باعث شده بود امیدها به حضور او در این بازی قوت بگیرد.

فران تورس امروز از محل مجموعه تمرینی بارسلونا در خوان گمپر تصویری منتشر کرد که نشان می‌داد او کفش‌های ورزشی به پا کرده است. هواداران از دیدن این عکس بسیار خوشحال شدند و منتظر بودند خبر رسیدن فران به بازی ناپولی را بشنوند.

اما روزنامه‌های موندو دپورتیوو و اسپورت در گزارش‌هایی به نقل از منابع خود نوشتند با اینکه فران تورس تلاش زیادی می‌کند تا به بازی هفته آینده مقابل ناپولی برسد اما بر اساس اعلام پزشکان تیم، احتمال حضور او در آن مسابقه بسیار کم است.

فران تورس به بازی ناپولی نمی‌رسد / امیدواری و ناامیدی بارسا به فاصله چند ساعت! 2