یک‌شنبه 1 مهر 1403

فران گارسیا:/ بلینگام، وینی و امباپه از دنیای دیگری هستند

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
فران گارسیا:/ بلینگام، وینی و امباپه از دنیای دیگری هستند

فران گارسیا شیفته درخشش ستاره‌های هم تیمی‌اش در رئال مادرید در دیدارهای فصل جدید است.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو و در چارچوب دیدارهای هفته ششم رقابت‌های لالیگا مقابل اسپانیول به میدان رفت و با درخشش ستاره‌های تیمش موفق شد با نتیجه 1-4 برابر این تیم به پیروزی برسد و سه امتیاز مهم و ارزشمند این بازی را از آن خود کند.

جود بلینگام، وینیسیوس جونیور، رودریگو و امباپه همگی روی گل‌هایی که در این بازی توسط رئال مادرید به ثمر رسید تاثیرگذار بودند و موفق شدند بار دیگر نشان دهند که حضورشان در ترکیب این تیم بی دلیل نیست و شایستگی قرار گرفتن در بین ستاره‌های این باشگاه را بدون شک دارند.

گارسیا پس از پایان این بازی در گفتگو با خبرنگاران درباره این چهار ستاره تیمش اظهار داشت:« بلینگام، وینی، رودریگو و امباپه انگار از دنیای دیگری هستند. از نظر من، این که بتوانیم از حضور این بازیکنان در زمین لذت ببریم و آنها را ببریم بسیار خوب است و آنها کمک بسیاری هم به همه تیم و گروه می‌کنند.»

این بازیکن درباره شرایط این بازی اضافه کرد:«ما همچنان با پویایی و انگیزه قبل به مسیری که در پیش داریم ادامه می‌دهیم. ما بهترین تیم دنیا را داریم و مطمئنیم که نتیجه خواهیم گرفت. این که بتوانم در چنین تیمی به میدان بروم و به بقیه کمک کنم اعتماد به نفس زیادی به من داده است.»