پنج‌شنبه 14 تیر 1403

فراهم شدن زمینه آزادی 17 زندانی در خراسان جنوبی

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
فراهم شدن زمینه آزادی 17 زندانی در خراسان جنوبی

حجت الاسلام موحدی راد گفت: به کمک خیرین و تلاش اعضای هیئت امناء ستاد دیه استان و ستاد دیه در مرکز کشور زمینه آزادی 17 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد در استان خراسان جنوبی فراهم شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، حجت الاسلام علی موحدی راد امروز در جلسه هیت امناء ستاد دیه استان اظهار کرد: به کمک خیرین و تلاش اعضای هیئت امناء ستاد دیه استان و ستاد دیه در مرکز کشور پرونده 17 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد در استان مورد بررسی قرار گرفت که از این تعداد هفت پرونده مربوط به افراد محکوم به مهریه و 10 پرونده دیگر افراد محکوم به بدهی مالی بوده است.

رئیس کل دادگستری استان خراسان جنوبی بیان کرد: مبلغ کل بدهی این افراد حدود 72 میلیارد ریال است که از این مقدار بیش از 45 میلیارد ریال به همت همکاران در ستاد دیه استان و مددکاران اجتماعی از سوی شاکیان تخفیف داده شد.

وی افزود: همچنین حدود چهار میلیارد ریال اعسار صادر شد تا محکومین بتوانند بصورت اقساط بدهی خود را پرداخت کنند.

حجت الاسلام موحدی راد با اشاره به اینکه 450 میلیون ریال توسط ستاد دیه استان بصورت نقدی پرداخت شده است، گفت: 13 میلیارد و 300 میلیون ریال در اسرع وقت توسط ستاد دیه پرداخت می شود تا 17نفر از زندانیان استان بزودی به آغوش خانواده و جامعه باز گردند.

انتهای پیام /