شنبه 16 تیر 1403

فردا با رأی موثر شما، فرصتی نو برای ایران ساخته می‌شود

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
فردا با رأی موثر شما، فرصتی نو برای ایران ساخته می‌شود

مسعود پزشکیان در بیانیه ای از مردم دعوت کرد که در مرحله دوم انتخابات شرکت کنند.

متن بیانیه بدین شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

سخن پایانی

ملت شریف ایران

زنان و مردان بزرگوار ایرانی

آخرین لحظه‌های قبل از انتخابات است که می‌توانم با شما سخن بگویم، فردا لحظه انتخاب شماست؛ انتخابی برای تحول و انتخابی در ادامه وضعت نامطلوب موجود. در مناظره‌ها دیدید و از رسانه‌های رسمی و غیررسمی فراوان شنیدید که اراده‌هایی در برابر خواست و اراده شما قرار گرفته است. اراده‌هایی که برای رسیدن به قدرت، از تهمت و دروغ به من و یاران من و اتهام به مطالبات به‌حق شما دریغ نکردند.

اما من از امیرالموئمنین علی (ع) آموخته‌ام که «عَرَفتُ اللهَ سُبحَانَهُ بِفَسخِ العَزَائِمِ وَ حَلِ العُقُودِ وَ نَقضِ الهِمَم» خدا را در فسخ اراده‌ها و گشودن گره‌ها شناخته‌ام و یقین دارم که خواسته‌ها و اراده به حق شما، فردا بر اراده‌های ناحق آنها پیروز خواهد شد.

من برای ایران آمده‌ام و شانه زیر بار مسئولیت سنگین انتخابات و بعد از آن قرار دادم. من می‌دانستم و می‌دانم که هر گامی به جلو، رویارویی با مسائل و مشکلات دیگر است، اما فضل خداوند و فهم و همت شما بالاتر و بزرگتر از همه سختی‌هاست.

فردا با رأی موثر شما، فرصتی نو برای ایران ساخته می‌شود؛ فرصتی که مشارکت و امید می‌آفریند و به من امکان می‌دهد صدای همه بی صدایان در درون حکومت شوم. آنگاه بازهم من بر همان عهد قدیم خواهم بود: گفتگوی ملی بر سر آرمان‌ها و وعده‌های فراموش شده ملت که خود زمینه تازه برای تفاهم و وفاق ملی در حکمرانی است.

فردا، روز اعتماد شما به رای خود، اعتماد به راه تحول و اصلاح و امید به فرصتی نو برای ایران است. فردا روز فهم دوباره پیام مولانای بزرگ برای این انتخاب است:

هله نومید نباشی که تو را یار براند گرت امروز براند نه که فردات بخواند

پس برای ایران همه به پیش!

خاک پای ملت ایران مسعود پزشکیان