یک‌شنبه 1 مهر 1403

فردا؛ تکمیل تیم زیر 23 سال و پایان اردوی آزادکاران

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
فردا؛ تکمیل تیم زیر 23 سال و پایان اردوی آزادکاران

ترکیب تیم ملی امید کشتی آزاد فردا با برگزاری یک مسابقه انتخابی تکمیل خواهد شد و همزمان اردوی آزادکاران نیز به اتمام خواهد رسید.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در حالی که پیش از این علی مومنی در 57 کیلو، ابراهیم خواری در 61 کیلو، سینا خلیلی در 70 کیلو، علی رضایی در 74 کیلو، مهدی یوسفی در 79 کیلو، ابوالفضل رحمانی در 86 کیلو، امیرحسین فیروزپور در 92 کیلو، مهدی حاجیلوئیان در 97 کیلو و امیررضا معصومی در 125 کیلوگرم حضور خود را در ترکیب تیم ملی آزاد اعزامی به مسابقات زیر 23 سال جهان قطعی کرده‌اند، ساعت 10 صبح فردا (دوم مهر) نیز مبارزه انتخابی بین علی خرمدل عضو اعزامی به مسابقات جهانی جوانان و عباس ابراهیم‌زاده، ملی‌پوش 65 کیلوگرم را تعیین خواهد کرد.

اردوی تیم ملی آزاد بزرگسالان و امید نیز که از 23 شهریور آغاز شده، فردا بعد از این مبارزه انتخابی به اتمام خواهد رسید و دور جدید تمرینات با ترکیب کامل دو تیم اعزامی بزرگسالان و امید به جهانی آلبانی از روز جمعه هفته جاری (6 مهر) بعد از 4 روز تعطیلی دوباره از سر گرفته خواهد شد.

رضا مومنی در 61 کیلو، امیرمحمد یزدانی در 70 کیلو، محمد نخودی در 79 کیلو و امیرحسین فیروزپور در 92 کیلوگرم نفرات اعزامی به مسابقات جهانی اوزان غیرالمپیکی را تشکیل می‌دهند.

مسابقات زیر 23 سال جهان 30 مهر تا 6 آبان و رقابت‌های جهانی اوزان غیرالمپیکی نیز 7 تا 10 آبان در تیرانا پایتخت آلبانی به انجام خواهد رسید.