دوشنبه 2 مهر 1403

فردا لوکاس جنگجو را در زمین خواهید دید / جاسوس پی‌اس‌جی در میلان: نیوکسل را اینطور ببرید!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
فردا لوکاس جنگجو را در زمین خواهید دید / جاسوس پی‌اس‌جی در میلان: نیوکسل را اینطور ببرید!

لوکاس هرناندز، ستاره پی‌اس‌جی، در نشست خبری دیدار مقابل نیوکسل گفت پاریسی‌ها مقابل تیمی سرسخت بازی می‌کنند ولی با جنگندگی به دنبال سه امتیاز خواهند بود.

پاری سن ژرمن فردا شب در شهر نیوکسل به مصاف تیم این شهر می‌رود که بعد از سالها بار دیگر به لیگ قهرمانان اروپا برگشته است.

لوئیس انریکه و تیمش مقابل تیمی قرار می‌گیرند که هفته گذشته در سن‌سیرو مقابل میلان به تساوی بدون گل رسیده است. پاری سن ژرمن اما در روز اول مرحله گروهی موفق شد در پاریس دورتموند را 2-0 شکست دهد.

پی‌اس‌جی به پیروزی اطمینان دارد؟ می‌دانیم بازی بزرگی در پیش است چرا که این بازی در لیگ قهرمانان برگزار می‌شود. بازی در میدان و به خانه آوردن سه امتیاز وظیفه ما بازیکنان است. آنها جلوی هواداران‌شان بازی می‌کنند ولی ما هم بازیکنان باتجربه زیادی داریم.

نقش دمبله در عملکرد این فصل پی‌اس‌جی عثمان بازیکن متفاوتی است. یک بازیکن استثنایی. او آدم خیلی خوبی هم هست که عالی در تیم جا افتاده. در زمین عثمان می‌تواند در هر لحظه تفاوت را رقم بزند. ما با او اعتماد داریم.

از آمادگی بدنی کامل برخورداری لوکاس؟ من بعد از یک مصدومیت طولانی بعید می‌دانستم که بتوانم به این سرعت و با اعتماد به نفس بالا برای تیم بازی کنم. ولی الان حالم خیلی خوب است و حس خوبی دارم. شک نداشته باشید فردا لوکاس هرناندز جنگجو را در زمین خواهید دید.

برادرت تئو که روز اول سی‌ال با نیوکسل بازی کرد به تو توصیه‌هایی داشته؟ آن بازی خیلی متفاوت بود چرا که در سن‌سیرو برگزار شد. تئو گفت نیوکسل از نظر دفاعی تیم خیلی مستحکمی بود. گفت آنها فرصتهای زیادی هم ایجاد کردند و اگر نتوانیم زود به گل برسیم کار برایمان خیلی سخت خواهد شد.

فردا لوکاس جنگجو را در زمین خواهید دید / جاسوس پی‌اس‌جی در میلان: نیوکسل را اینطور ببرید! 2