چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403

فردیناند به آگوئرو: می‌خواهم خفه‌ات کنم!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
فردیناند به آگوئرو: می‌خواهم خفه‌ات کنم!

ریو فردیناند، اسطوره منچستریونایتد، به شوخی به سرخیو آگوئرو گفت دلش می‌خواهد او را به خاطر گل قهرمانی که سال 2012 زد، خفه کند.

به گزارش "ورزش سه"، مهاجم آرژانتینی سال 2012 در دقیقه آخر بازی با کویینز پارک رنجرز یک گل سرنوشت‌ساز زد که باعث شد سیتی برای اولین بار قهرمان لیگ برتر شود و دست منچستریونایتد از رسیدن به جام کوتاه بماند و به نایب قهرمانی اکتفا کند.

ریو فردیناند جزیی از تیم سر الکس فرگوسن بود که دقایقی قبل از گل آگوئرو توانسته بود در زمین ساندرلند پیروز شود و با دلهره منتظر نتیجه پایانی بازی سیتی مانده بود.

فردیناند در فینال لیگ قهرمانان کنار زمین بود و به عنوان مفسر شبکه BT Sport عمل می‌کرد. آگوئرو هم بعد از شادی همراه بازیکنان سیتی کنار میز BT Sport رفت که فردیناند خطاب به او گفت: «می‌خواهم صادق باشم، مرد تو دل من را شکستی (با گلی که 2012 زد)، حتی نمی‌توانم بهت نگاه کنم.»

در این لحظه آگوئرو به مدافع سابق یونایتد گفت: «حالت خوب است؟» که فردیناند به شوخی گفت: «خفه‌ات می‌کنم» و همه به خنده افتادند.

فردیناند قبل از فینال گفته بود از دیدن موفقیت‌های سیتی خوشش نمی‌آید اما بعد از شوخی با آگوئرو به تمجید از قهرمانی سیتی پرداخت و گفت: «این فرهنگ این باشگاه است که نمی‌تواند آرام بنشیند. این هم از مربی نشات می‌گیرد. او ثابت کرده هر سال تسلیم ناپذیر است و اگر تو این ذهنیت را نداشته باشی، زیاد در این تیم دوام نمی‌آوری.»

فردیناند به آگوئرو: می‌خواهم خفه‌ات کنم! 2