شنبه 26 خرداد 1403

فرشید باقری امروز مقابل استقلال (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
فرشید باقری امروز مقابل استقلال (عکس)

هافبک مس رفسنجان امروز با انگیزه خاصی مقابل استقلال قرار می‌گیرد.

به گزارش "ورزش سه"، مس رفسنجان امروز در دیداری تدارکاتی در زمین شماره دو آزادی به مصاف استقلال خواهد رفت که فرشید باقری، هافبک نارنجی پوشان در شرایط ویژه‌ای برابر جواد نکونام که نسبت به جذب او ابراز علاقه کرده، قرار می‌گیرد.

فرشید باقری که تجربه چهار سال حضور در استقلال را در کارنامه دارد، در نقل و انتقالات زمستانی جزو لیست خرید جواد نکونام قرار گرفت و طی هفته‌های اخیر مذاکرات آبی پوشان با مس رفسنجان برای جذب این بازیکن انجام شد ولی تا این لحظه توافقی بین طرفین صورت نگرفته تا او به کارش در لباس نارنجی ادامه بدهد.

این هافبک دفاعی که پس از پایان دوران حضورش در استقلال یک فصل و نیم برای گل‌گهر سیرجان به میدان رفت و در یک سال و نیم اخیر هم برای مس رفسنجان بازی کرده، در آستانه بازگشت به جمع آبی‌ها قرار دارد ولی فعلا مس با جدایی او مخالفت کرده و شرایط خاصی را برای این انتقال به استقلال اعلام کرده است.

باقری در روزهای گذشته بدون توجه به شایعات نقل و انتقالاتی کارش را زیر نظر محرم نویدکیا دنبال کرده و امروز هم در بازی تدارکاتی باید مقابل استقلال قرار می‌گیرد و دوباره برابر جواد نکونام خودی نشان بدهد.

فرشید باقری امروز مقابل استقلال (عکس) 2