سه‌شنبه 1 خرداد 1403

فرصت عوامل آموزشی و تربیتی مدارس برای ثبت تجربیات خلاقانه و نوآورانه خود تا 20 اردیبهشت

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
فرصت عوامل آموزشی و تربیتی مدارس برای ثبت تجربیات خلاقانه و نوآورانه خود تا 20 اردیبهشت

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی پارسانیا، دبیر رویداد «الف تا» عنوان کرد: دبیرخانه دائمی رویداد الف‌تا اقدام به تولید مستند‌های کوتاه سه دقیقه‌ای از مدارس برتر اولین رویداد الف‌تا کرده است که در هفته معلم از طریق رسانه ملی و رسانه‌های جمعی وزارت آموزش و پرورش منتشر می‌شود. وی با تأکید بر نقش فعالیت‌های هنری و رسانه‌ای برای روایت اقدامات تحولی معلمان و مدارس سراسر کشور عنوان...

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی پارسانیا، دبیر رویداد «الف تا» عنوان کرد: دبیرخانه دائمی رویداد الف‌تا اقدام به تولید مستند‌های کوتاه سه دقیقه‌ای از مدارس برتر اولین رویداد الف‌تا کرده است که در هفته معلم از طریق رسانه ملی و رسانه‌های جمعی وزارت آموزش و پرورش منتشر می‌شود. وی با تأکید بر نقش فعالیت‌های هنری و رسانه‌ای برای روایت اقدامات تحولی معلمان و مدارس سراسر کشور عنوان کرد: یکی از رویکرد‌های مهم رویداد الف‌تا، بهره‌مندی از هنر، ادبیات و رسانه برای روایت و به‌اشتراک‌گذاری تجربیات برتر و الهام‌بخش است. در همین راستا، حدود 30 مستند کوتاه 3 دقیقه‌ای از مدارس برتر نخستین رویداد الف‌تا تولید شده است که در هفته معلم از طریق رسانه ملی و رسانه‌های جمعی وزارت آموزش و پرورش منتشر می‌شود.

دبیر رویداد الف‌تا در پایان پیرامون دومین رویداد الف‌تا افزود: در دومین رویداد الف‌تا نیز همه معلمان و عوامل آموزشی و تربیتی مدارس فرصت دارند تا 20 اردیبهشت تجربیات خلاقانه و نوآورانه خود را در وبگاه رویداد به ثبت برسانند.