شنبه 8 اردیبهشت 1403

فرصت مجدد ثبت نام در آزمون دکتری تخصصی علوم پزشکی 1402 آغاز شد

خبرگزاری مهر مشاهده در مرجع
فرصت مجدد ثبت نام در آزمون دکتری تخصصی علوم پزشکی 1402 آغاز شد

مهلت مجدد ثبت نام در آزمون پذیرش دانشجو در مقطع دکتری تخصصی و دکتری تخصصی پژوهشی - فناوری محور رشته های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی و دندانپزشکی سال 1402 آغاز شد.

مهلت مجدد ثبت نام در آزمون پذیرش دانشجو در مقطع دکتری تخصصی و دکتری تخصصی پژوهشی - فناوری محور رشته های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی و دندانپزشکی سال 1402 آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، آزمون پذیرش دانشجو در مقطع دکتری تخصصی (Ph.D) یا دکتری تخصصی پژوهشی / فناوری محور (Oriented-Technology/Research by Ph.D) رشته‌های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی و دندانپزشکی 4 آبان 1402 برگزار می‌شود.

مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام کرد داوطلبانی که تاکنون در این آزمون ثبت نام نکرده اند از امروز 18 شهریور تا دوشنبه 20 شهریورماه 1402 فرصت دارند فقط به صورت اینترنتی و از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir در این آزمون ثبت نام کنند.

داوطلبان همزمان با تکمیل فرم ثبت نام، باید نسبت به ارسال مدارک اسکن شده خود فقط به صورت اینترنتی به آدرس سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی اقدام کنند.

همچنین داوطلبانی که پیش از این ثبت نام کرده اند در بازه زمانی 18 تا 20 شهریورماه 1402 فرصت دارند نسبت به ویرایش و تکمیل مدارک خود اقدام کنند.

پس از تکمیل فرم ثبت نام و ارسال مدارک و پس از فشار دادن دکمه ثبت توسط داوطلب، برای وی کد رهگیری صادر می‌شود و برای افرادی که کد رهگیری دارند، در صورت کامل بودن مدارک و احراز شرایط شرکت در آزمون، کارت ورود به جلسه صادر خواهد شد.

داوطلبان موظفند پس از صدور کد رهگیری آن را به همراه نسخه چاپ شده از فرم ثبت نامشان برای مراحل بعدی آزمون نزد خود محفوظ نگه دارند. هیچ گونه مدرکی به صورت حضوری یا کتبی یا ارسال از طریق پست و یا اتوماسیون اخذ نخواهد شد. همچنین به مدارکی که با پست الکترونیکی ارسال شود ترتیب اثر داده نخواهد شد.

داوطلبان ملزم هستند کلیه مدارک اسکن شده خود را همراه با فرم ثبت نام به صورت اینترنتی ارسال کنند. برای افرادی که در هنگام ثبت نام مدارک ارسال نمی‌کنند و یا ناقص ارسال می‌کنند، کارت ورود به جلسه صادر نخواهد شد.

توزیع کارت ورود به جلسه فقط به صورت اینترنتی است و داوطلبان جهت کارت آزمون می‌توانند از روز دوشنبه اول آبان 1402 تا چهارشنبه 3 آبان 1402 به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی مراجعه کنند. داوطلبان در انتخاب شهر محل آزمون در فرم ثبت نام نهایت دقت را داشته باشند چرا که شهر محل آزمون پس از ثبت نهایی به هیچ عنوان قابل تغییر نیست.

پذیرفته شدگان نهایی آزمون پذیرش دانشجو در مقطع دکتری تخصصی (Ph.D) یا دکتری تخصصی پژوهشی / فناوری محور (Oriented-Technology/Research by Ph.D) رشته‌های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی و دندانپزشکی، ورودی بهمن ماه سال جاری خواهند بود.