شنبه 1 اردیبهشت 1403

فرناندو مورینتس:/ من بنزما را با لواندوفسکی عوض نمی‌کنم

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
فرناندو مورینتس:/ من بنزما را با لواندوفسکی عوض نمی‌کنم

فرناندو مورینتس، مهاجم سابق رئال مادرید، مدعی شد هیچ بازیکنی در دنیای فوتبال شبیه کریم بنزما نیست.

به گزارش "ورزش سه"، روبرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی و سابق بایرن مونیخ، در تابستان امسال راهی بارسلونا شده و بسیاری از هواداران دنیای فوتبال علاقمند به تماشای مبارزه بین او و کریم بنزما برای کسب عنوان آقای گلی لالیگا هستند. اما فرناندو مورینتس هوادار پر و پا قرص ستاره فرانسوی رئال مادرید بوده و معتقد است سبک بازی این دو بازیکن با هم تفاوت زیادی دارد.

فرناندو مورینتس گفت: "روی کاغذ تفاوت زیادی بین فرانکفورت و رئال مادرید وجود ندارد. البته آنها اخیرا مقابل بایرن مونیخ در بوندسلیگا شکست خوردند و من فکر می کنم رئال مادرید به مراتب تیمی قوی تری است، اما در تک بازی هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. بازی سوپرجام در بهترین مقطع فصل برگزار نمی شود، اما شروع روند قهرمانی و انگیزه ای در فصل جدید برای یک تیم است.

احتمال انتقال مهاجم جدید به رئال مادرید؟ لوکا یوویچ از این تیم جدا شده و شایعاتی در مورد احتمال اضافه شدن بازیکنان جدید وجود دارد. اما من معتقدم در صورت غیبت کریم بنزما، کارلو آنچلوتی از مهاجم 9 کاذب و بازیکنانی مانند ادن هازارد، مارکو آسنسیو استفاده کرده و تغییر سیستم می دهد.

دوئل کریم بنزما و رابرت لواندوفسکی در فصل جدید؟ این دو بازیکن احتمالا در حال حاضر بهترین مهاجمان دنیای فوتبال هستند. اما به نظر من سبک بازی لواندوفسکی و بنزما کاملا متفاوت است. البته عملکرد بنزما و تاثیرگذاری او در ترکیب رئال مادرید باعث شده که من حاضر نباشم که او را با لواندوفسکی عوض کنم. مهاجم لهستانی می تواند خیلی در فصل پیش رو برای بارسلونا مفید باشد، اما به نظر من هیچ بازیکنی در دنیای فوتبال شبیه بنزما نیست."

فرناندو مورینتس:/ من بنزما را با لواندوفسکی عوض نمی‌کنم 2