دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

فریاد جهانبخش مقابل تیم مغضوب طارمی (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
فریاد جهانبخش مقابل تیم مغضوب طارمی (عکس)

ملی پوش ایرانی فاینورد در گلزنی مقابل بنفیکا و پُرگل‌تر کردن پیروزی تیمش بدشانس بود.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال فاینورد در حالی که برخلاف مسابقات دوستانه اخیرش علیرضا جهانبخش را در ترکیب ابتدایی و سمت راست خط حمله داشت، از ساعت 17:30 امروز در ورزشگاه د کویپ روتردام مقابل بنفیکا، قهرمان لیگ برتر پرتغال قرار گرفت تا آخرین بازی تدارکاتی پیش فصل را انجام بدهد.

یاران جهانبخش که مثل بنفیکا در فصل اخیر به قهرمانی در لیگ داخلی رسیدند و به دنبال آماده‌سازی مناسب برای شروع بازی‌های فصل جدید بودند، در نیمه اول نمایش بهتری داشتند و دو گل تماشایی به ثمر رساندند.

ویدئو: 306560

ایگور پیسائو با شوت فنی و استثنایی به زیر طاق دروازه اولین گل بازی را در دقیقه 12 برای فاینورد به ثمر رساند و در دقیقه 34 هم سانتیاگو خیمنس با دریافت یک پاس عالی گل دوم قهرمان هلند را زد.

علیرضا جهانبخش که در مسابقه تدارکاتی اخیرشان به‌عنوان یار جانشین مقابل ویارئال اسپانیا به زمین رفته و تک گل تساوی فاینورد را به ثمر رسانده بود، در دقیقه 55 دیدار امروز برابر بنفیکا نیز شانس گلزنی داشت که فرار او به محوطه جریمه بنفیکا و شوت پای چپ این ستاره ایرانی با اختلاف کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

بنفیکا که در فصل اخیر قهرمانی را از پورتو و یاران مهدی طارمی گرفته بود، در دقیقه 85 و لحظاتی پس از اینکه جهانبخش از ترکیب فاینورد بیرون رفته بود، توانست یکی از گل‌های خورده را توسط پتار موسی، بازیکن تعویضی خود به ثمر رساند ولی در نهایت مغلوب شود.

یاران جهانبخش پس از دو تساوی مقابل رویال یونیون بلژیک و ویارئال اسپانیا و یک باخت برابر هوفنهایم آلمان در سه دیدار تدارکاتی اخیرشان، امروز در آخرین مسابقه دوستانه پیش فصل توانستند از سد بنفیکا پرتغال عبور کنند و به استقبال فصل جدید بروند.

فریاد جهانبخش مقابل تیم مغضوب طارمی (عکس) 2
فریاد جهانبخش مقابل تیم مغضوب طارمی (عکس) 3