پنج‌شنبه 14 تیر 1403

فساد و برتری طلبی ضد عدالت محسوب می شود

وب‌گاه الف مشاهده در مرجع
فساد و برتری طلبی ضد عدالت محسوب می شود

امیرحسین قاضی زاده هاشمی گفت: فساد، ظلم و برتری طلبی ضد عدالت محسوب می شود درحالی که جوامع انسانی با توزیع فرصت های برابر معنا می یابد.

به گزارش مهر، امیرحسین قاضی زاده هاشمی دوشنبه شب در جمع حامیان سعید جلیلی در قائمشهر با اظهار اینکه انتخابات امتحان است، افزود: انسان در انتخاب‌های خود و اراده خود رشد می‌کنند.

وی با اظهار اینکه جوامع مرتب بر سر دوراهی قرار می‌گیرند، افزود: یک راه مستقیم و سایر راه‌ها انحرافی است و شیطان تلاش می‌کند برای سعادت نرسیدن انسان، مسیرهای اغواکننده قرار دهد.

وی با عنوان اینکه جوامع انسانی با عدالت و توزیع فرصت‌های برابر معنا پیدا می‌کنند، گفت: فرصت‌های برابر برای همه آحاد جامعه باید فراهم شود و فساد، ظلم و برتری طلبی ضد عدالت محسوب می‌شود.

قاضی زاده هاشمی تصریح کرد: عده‌ای می‌خواهند سایر ملل را برده خود تبدیل کنند و منابع زیرزمینی کشورها را به یغما می‌برند و هدف آنان دست اندازی به ثروت دیگران است.

وی با اشاره به هجمه‌های استعمار نو و خرج هفت هزار میلیارد دلار در منطقه گفت: آنان تلاش دارند با جریان سازی فکری و رسانه‌ای روی مسائل و شبهات مردم، تمرکز و افراد وابسته به جریان خود را مسلط کنند.