شنبه 8 اردیبهشت 1403

فصل پنجم زیرخاکی 5 ساخته می شود؟

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
فصل پنجم زیرخاکی 5 ساخته می شود؟

بعد از به اتمام رسیدن فصل چهارم سریال زیر خاکی از شبکه اول سیما، این سوال برای مخاطبین پیش آمده است که آیا فصل پنجم زیرخاکی 5 ساخته می شود؟ بعد از به اتمام رسیدن فصل چهارم سریال زیر خاکی از شبکه اول سیما، این سوال برای مخاطبین پیش آمده است که آیا فصل پنجم زیرخاکی 5 ساخته می شود؟ شنیده ها حاکی از آن دارد که زیرخاکی5 برای عید نوروز 1404 ساخته می شود. بنابراین فعلا تیم تولید کننده از پاییز...

بعد از به اتمام رسیدن فصل چهارم سریال زیر خاکی از شبکه اول سیما، این سوال برای مخاطبین پیش آمده است که آیا فصل پنجم زیرخاکی 5 ساخته می شود؟

شنیده ها حاکی از آن دارد که زیرخاکی5 برای عید نوروز 1404 ساخته می شود. بنابراین فعلا تیم تولید کننده از پاییز 1403 کار ضبط این سریال را دوباره از سر می گیرند

ادامه دردسرهای فریبرز و گنجش همچنان ادامه دارد و بینندگان منتظر فصل بعدی این سریال باشند.

زیرخاکی» به نویسندگی و کارگردانی جلیل سامان و تهیه کنندگی رضا نصیری‌نیا در فصل چهارم در لوکیشن‌های مختلفی چون روستا، وزارت میراث فرهنگی، خانه آقای مروت پور، زندان، بانک، دفتر سینمایی، جزیره خارگ، کشتی نفتکش و... به تصویر کشیده شد.

«زیرخاکی» هرشب ساعت 22 از شبکه یک سیما پخش شد و کپی از باغستان نیوز قسمت آخر آن روز چهارشنبه هشتم فروردین از شبکه اول نمایش داده شد.

پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، گیتی قاسمی، سیاوش چراغی پور، رایان سرلک، بهراد خرازی، منصور نصیری، خسرو احمدی، اصغر نقی زاده، مریم موسویان، مهری آل آقا، مریم کمرئی، محمد حاجی زاده، محمدرضا فرزام، نادر شهسواری، هیوا حقیقی، سحر آغاسی، فیلیپ ساپرکین، محمد اشکانفر، رضا شیخ انصاری، مسعود اسماعیلی، محمدرضا عقدایی، مجتبی واشیان، کبری گودرزی، کوروش سلیمانی، محمد شیری و هومن برق‌نورد بازیگران فصل چهارم «زیرخاکی» هستند.

هم اکنون دیگران می خوانند -->

بیشتر بخوانید

فصل پنجم زیرخاکی 5 ساخته می شود؟ 2