جمعه 1 تیر 1403

فقط با 2 میلیارد تومان، رقیب تویوتا شوید / عکس

وب‌گاه خبر آنلاین مشاهده در مرجع
فقط با 2 میلیارد تومان، رقیب تویوتا شوید / عکس

ایسوزو از نسخه به‌روز شده MU-X در تایلند پرده‌برداری و طیفی از به‌روزرسانی‌های بصری و فنی را ارائه کرد. طراحی تهاجمی و تندوتیز در کنار امکانات و مشخصات فنی مناسب، ازجمله ویژگی‌های شاخص این خودرو هستند.

امیرمسعود عابدین_ SUV سه ردیفه ایسوزو که ارتباط نزدیکی با پیکاپ ایسوزو D-Max دارد، اکنون یک‌تریم جدید به نام RS با طراحی اسپرت تر، علاوه بر تریم لوکس Ultimate ارائه می‌کند. در مقایسه با نسل دوم ایسوزو MU-X که در اواخر سال 2020 معرفی شد، به‌روزرسانی جدید شامل چهره‌ای کاملاً بازطراحی شده است.

جلوپنجره خودرو بزرگ‌تر شده و با چراغ‌های LED تیزتر همراه است. در نمای عقب، طراحان ایسوزو از چراغ‌های کشیده و عریض استفاده کرده‌اند.

در داخل، یک صفحه‌نمایش 7 اینچی جدید برای کیلومتر شمار، همراه با یک سیستم اطلاعات - سرگرمی 9 اینچی که از Android Auto و Apple CarPlay پشتیبانی می‌کند، حضور دارد. تریم RS دارای ادوات مشکی‌رنگ و نورپردازی محیطی قرمزرنگ است.

تجهیزات ایمنی با یک دوربین جدید که از ADAS پشتیبانی می‌کند، بهبود یافته است. بسته به سطح‌تریم، این موارد شامل دستیار حفظ خودرو در بین خطوط، کروز کنترل تطبیقی و نظارت بر نقاط کور است. راننده همچنین به یک نمای فراگیر روی نمایشگر مرکزی دسترسی دارد که امکان دیدن زیر خودرو را فراهم می‌کند.

زیر کاپوت، ایسوزو MU-X به دو گزینه پیشرانه توربودیزل مجهز است. موتور پایه 1.9 لیتری، 148 اسب بخار قدرت تولید می‌کند، درحالی‌که گزینه قوی‌تر 3.0 لیتری، 187 اسب بخار قدرت دارد. قدرت تولیدی به چرخ‌های عقب (4×2) هدایت می‌شود، به‌جز مدل RS که یک سیستم 4WD را نیز ارائه می‌کند. در تایلند، تمامی نسخه‌های MU-X مجهز به گیربکس شش سرعته اتوماتیک هستند.

مدل به‌روز شده اکنون برای سفارش‌ها در تایلند باز است و پیش‌بینی می‌شود به‌زودی در سایر بازارها عرضه شود. قیمت ایسوزو MU-X 2025 از 32300 دلار، معادل یک میلیارد و 900 میلیون تومان برای نسخه پایه 4×2 Elegant 1.9 شروع می‌شود و به 48 هزار دلار (معادل 2 میلیارد و 830 میلیون تومان) برای مدل رده‌بالای 4×0 4.3 افزایش می‌یابد. رقبای این خودرو شامل تویوتا فورچونر و میتسوبیشی پاجرو اسپرت می‌شوند.

منبع: carscoops

322

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1919921
فقط با 2 میلیارد تومان، رقیب تویوتا شوید / عکس 2
فقط با 2 میلیارد تومان، رقیب تویوتا شوید / عکس 3
فقط با 2 میلیارد تومان، رقیب تویوتا شوید / عکس 4
فقط با 2 میلیارد تومان، رقیب تویوتا شوید / عکس 5