جمعه 30 شهریور 1403

فلیک: باز می‌گردیم و به اهداف‌مان خواهیم رسید

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
فلیک: باز می‌گردیم و به اهداف‌مان خواهیم رسید

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا به شکست شاگردانش مقابل موناکو در اولین بازی‌شان در لیگ قهرمانان اروپا واکنش نشان داد.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هانسی فلیک که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (پنجشنبه) در اولین دیدار خود در فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا، در دیداری که در پی اخراح اریک گارسیا در دقیقه 10 با 10 بازیکن به کار خود ادمه داد، با نتیجه 2 بر یک مغلوب میزبانش موناکو شد، پس از این دیدار گفت: من به جنبه‌های مثبت این بازی نگاه خواهم کرد. ما سعی کردیم به صورت تیمی دفاع و حمله کنیم و موقعیت‌هایی هم روی دروازه موناکو خلق کردیم، اما آنها شایسته این برد بودند و ما باید این را بپذیریم.

وی افزود: گلی که منجر به تساوی یک - یک شد خوب بود. فکر می‌کنم ما موقعیت‌های زیادی داشتیم. ما سعی کردیم در خط دفاعی جمع و جور بمانیم اما می‌توانستیم ببینیم که آنها بازیکنان سریع زیادی را به خدمت گرفته‌اند و در این شرایط دفاع کردن آسان نبود. بازیکنان ما بابت این شکست ناراحت هستند اما به آنها گفتم که باید این بازی را به دست فراموشی بسپارند و به بازی یکشنبه فکر کنند. ما اشتباهاتی مرتکب شدیم اما برای گلزنی سعی کردیم. باید بهتر کار کنیم و به تلاش‌مان ادامه دهیم.

سرمربی بارسلونا تصریح کرد: ما همچنان در این لیگ قهرمانان فوق‌العاده بازی خواهیم کرد و هفت بازی دیگر در پیش داریم. مطمئن هستم که به اهداف‌مان خواهیم رسید. من به این تیم خیلی افتخار می‌کنم. ما باید این شکست را بپذیریم، اما مطمئن هستم که بازخواهیم گشت و اوضاع را درست خواهیم کرد. فکر نمی‌کنم که اگر ما اخراجی نمی دادیم، بازی همین‌طور پیش می‌رفت. کارت قرمزی که گارسیا گرفت، خارج از دست من بود و نمی‌توانستیم کاری بکنیم.

فلیک در بخش دیگری از صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: ما باید ریکاوری کنیم و انرژی‌مان را بازیابی کنیم. باید باید خودمان را برای هر سه روز یک بار بازی کردن آماده کنیم که این بازی بازیکنان آسان نیست. من به این تیم خوشبین هستم و حالا باید به بازی یکشنبه با ویارئال فکر کنیم.

رونمایی رسمی از پیراهن سوم بارسلونا + عکس

سرمربی آلمانی کاتالان‌ها در پایان دریاره ستاره جوان تیمش خاطرنشان کرد: لامین در این بازی هر کاری که می‌توانست کرد و این بازی خیلی سختی برای او بود. ما با توجه به بازی یکشنبه‌مان او را در این دیدار تعویض و از زمین بیرون کشیدیم.