شنبه 28 مهر 1403

فلیک: شمایل یک تیم قهرمان را داریم!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
فلیک: شمایل یک تیم قهرمان را داریم!

هانسی فلیک، سرمربی بارسلونا، می‌گوید تیمش ویژگی‌های تیمی را دارد که می‌خواهد قهرمان شود.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا فردا از ساعت 17:45 مهمان خیرونا خواهد بود. شاگردان هانسی فلیک هر 4 بازی ابتدایی فصل را برده‌اند و آماده هستند که با شکست دادن پدیده فصل قبل، صدرنشینی‌شان را تثبیت کنند. هانسی فلیک در نشست خبری پیش از بازی، درباره شرایط تیمش صحبت کرد.

بازی با خیرونا؟ خیرونا تیم پیچیده‌ای است که در لیگ قهرمانان اروپا بازی می‌کند. اما بعد از چهار برد متوالی اعتماد به نفس داریم. همه چیز به نحوه شروع مسابقه مربوط می‌شود.

ترکیب تیم در بازی فردا؟ من واقعاً همه بازیکنان تیم را دوست دارم. اما هنوز در مورد 11 بازیکنی که بازی را شروع می‌کنند تصمیم نگرفته‌ایم.

چه کسی توپ طلا می‌برد؟ این سوال خوبی است. اما وظیفه من نیست که تصمیم بگیرم چه کسی برنده شود. بازیکنان بزرگی هستند که کیفیت بالایی دارند. اما این دیگران هستند که برنده را انتخاب می‌کنند، نه من.

آنسو فاتی؟ ما از بازگشت او خوشحالیم. او ممکن است در بازی بعدی بازگردد. باید گاوی را هم در نظر بگیریم که با ما تمرین کرده است. من آنها را با روحیه خوبی در تمرین می‌بینم. گاوی ممکن است کمی دیرتر بازگردد، اما فاطی ممکن است سه شنبه آینده در لیست تیم باشد.

فرم رافینیا؟ رافینیا در سطح فوق العاده‌ای قرار دارد. او بازیکن درخشانی است و فردا برای ما بسیار مهم خواهد بود.

جو خوب تیم؟ من از جوی که دکو در تیم ایجاد کرده بسیار خوشحالم، بازیکنان جدید، مربی جدید، کادرفنی جدید. این سیگنالی است که ما به بازیکنان می‌فرستیم که باید تمام تلاش خود را برای پیروزی به کار بگیریم. تیمی که باید قهرمان شود باید چنین جوی داشته باشد.

بازی با موناکو؟ فعلا به آن فکر نمی‌کنیم. تمام تمرکز ما روی خیرونا است و سپس به آن فکر می‌کنیم.

فلیک: شمایل یک تیم قهرمان را داریم! 2
فلیک: شمایل یک تیم قهرمان را داریم! 3