یک‌شنبه 15 مهر 1403

فلیک ماشین گلزنی قدیمی‌اش را استارت زد / سبقت لواندوفسکی از هالند و کین: در مسیر کفش طلا

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
فلیک ماشین گلزنی قدیمی‌اش را استارت زد / سبقت لواندوفسکی از هالند و کین: در مسیر کفش طلا

روبرت لواندفوسکی با هت‌تریک امروز مقابل آلاوس از ارلینگ هالند پیشی گرفت تا در حال حاضر بهترین گلزن اروپا باشد.

به گزارش "ورزش سه"، تا پیش از بازی امروز بارسلونا مقابل آلاوس رقابت اصلی برای کفش طلای اروپا بین دو ستاره منچسترسیتی و بایرن مونیخ بود: ارلینگ هالند و هری کین.

هالند تا کنون 11 گل برای منچسترسیتی به ثمر رسانده و آمار گلزنی هری کین برای بایرن 10 گل بوده است. لوا با 9 گل برای بارسلونا پشت سر هری کین در رتبه سوم جدول قرار داشت.

اما بازی مقابل آلاوس فرصتی بود که لوا مصمم بود از آن استفاده کند. ستاره لهستانی در نیمه اول بازی کولاک کرد و تنها در 25 دقیقه سه بار به گل رسید. به این ترتیب او آمار گلزنی‌اش در این فصل را به عدد 12 رساند تا از هری کین و ارلینگ هالند پیشی بگیرد.

هالند تا کنون در 7 بازی لیگ برتر برای منچسترسیتی 10 گل به ثمر رسانده و یک گل هم در لیگ قهرمانان زده است. آمار گلزنی هری کین با هالند از این نظر تفاوت دارد که او بیشتر گل‌هایش را در لیگ داخلی نزده. هری کین در بوندس‌لیگا 5 گل، در جام حذفی یک گل و در لیگ قهرمانان 4 گل وارد دروازه حریفان کرده است.

آمار گلزنی لواندوفسکی تا حد زیادی شبیه به هالند بوده است. ستاره بارسا با سه گل امروزش در لالیگا 10 گل به ثمر رسانده و 2 گل او هم در چمپیونزلیگ زده شده است.

لواندوفسکی امروز سومین هت‌تریک خود با پیراهن بارسلونا را تجربه کرد. سه هت‌تریک در سه فصلی که او پیراهن بلوگرانا را به تن می‌کند. پیش از این بازی لوا یک بار در مقابل والنسیا و یک بار در لیگ قهرمانان مقابل ویکتوریا پلژن هت‌تریک کرده بود.

فلیک ماشین گلزنی قدیمی‌اش را استارت زد / سبقت لواندوفسکی از هالند و کین: در مسیر کفش طلا 2
فلیک ماشین گلزنی قدیمی‌اش را استارت زد / سبقت لواندوفسکی از هالند و کین: در مسیر کفش طلا 3