شنبه 28 مهر 1403

فلیک محبوب ستاره‌های بارسا: گلم تقدیم به تو!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
فلیک محبوب ستاره‌های بارسا: گلم تقدیم به تو!

به نظر می‌رسد که هانسی فلیک از جایگاه ویژه‌ای در بین بازیکنان بارسلونا برخوردار شده است.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا روز گذشته در چارچوب دیدارهای هفته پنجم رقابت‌های لالیگا روبه‌روی خیرونا به میدان رفت و موفق شد با نتیجه 1-4 در این بازی هم برابر حریفش به پیروزی برسد تا سه امتیاز دیگر را هم در فصل جدید این مسابقات از آن خودش کرده باشد و 15 امتیازی شود.

فلیک از زمان حضورش روی نیمکت بارسا به عنوان جانشین ژاوی توانسته است تغییرات بسیاری را در این تیم ایجاد کند و با وجود این که منابع نزدیک به این تیم از سخت‌گیری او به بازیکنان در تمرینات و رختکن خبر می‌دهند اما به نظر می‌رسد که او در عین حال رابطه بسیار دوستانه‌ای هم با آنها برقرار کرده و از محبوبیت خاصی بین ستاره‌های تیمش برخوردار است.

پدری که روز گذشته موفق شد گل چهارم بارسا را در دقیقه 64 وارد دروازه حریف کند و پس از گل هم به سمت سرمربی آلمانی تیمش رفته بود، به خبرنگاران گفت: «من گلم را به هانسی فلیک تقدیم کردم. پیش از بازی به او گفته بودم که اگر بتوانم گل بزنم، به سمت او خواهم رفت تا شادی گلم را با او شریک شوم و جشن بگیرم!»

بارسا در این فصل شرایط بسیار خوبی دارد و این اتحاد و ارتباط خوبی که بین ستاره‌ها و سرمربی جدید شکل گرفته باعث امیدواری هواداران این تیم برای کسب نتایج درخشان در انتهای فصل شده است.

فلیک محبوب ستاره‌های بارسا: گلم تقدیم به تو! 2