جمعه 30 شهریور 1403

فلیک: نگران نباشید، باخت امشب را جبران می‌کنیم!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
فلیک: نگران نباشید، باخت امشب را جبران می‌کنیم!

هانسی فلیک، سرمربی بارسلونا، معتقد است این تیم در ادامه لیگ قهرمانان اروپا عملکرد درخشانی ثبت خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، در هفته اول لیگ قهرمانان اروپا، موناکو موفق شد با نتیجه 2-1 بارسلونا را شکست دهد. این بازی در ورزشگاه لوئی دوم برگزار شد. بارسلونا از دقیقه 10 با اخراج اریک گارسیا، 10 نفره شد. موناکو از این فرصت استفاده کرد و در دقیقه 16 توسط ماگنس اکلیوشه به گل رسید. بارسلونا با گل لامین یامال به بازی برگشت، اما موناکو با گل دوم خود پیروزی را به دست آورد.

هانسی فلیک، سرمربی بارسلونا، پس از بازی گفت: «من به جنبه‌های مثبت نگاه می‌کنم. ما تلاش کردیم به عنوان یک تیم دفاع و حمله کنیم و موقعیت‌هایی داشتیم. اما امروز آنها مستحق پیروزی بودند و ما باید این را بپذیریم.»

او افزود: «گلی که به تساوی 1-1 منجر شد عالی بود. من فکر می‌کنم ما موقعیت‌های زیادی داشتیم. ما سعی کردیم در دفاع فشرده بمانیم، اما می‌توانستید ببینید که آنها بازیکنان سریعی را به میدان آوردند. دفاع کردن آسان نبود.»

فلیک همچنین در مورد عملکرد لامین یامال گفت: «لامین امروز همه تلاش خود را کرد. این بازی برای او پیچیده بود. ما او را با فکر به بازی یکشنبه تعویض کردیم.»

او ادامه داد: «ما هنوز هم یک لیگ قهرمانان عالی خواهیم داشت. نگران نباشید، ما 7 بازی دیگر داریم و به اهداف خود خواهیم رسید.»

فلیک اضافه کرد: «من به این تیم بسیار افتخار می‌کنم. ما باید شکست را بپذیریم، اما 7 بازی دیگر داریم. من مطمئنم که جبران می‌کنیم.»

او همچنین به چالش‌های بازی‌های فشرده اشاره کرد و گفت: «ما باید برای هر 3 روز یک بازی آماده شویم. این برای بازیکنان آسان نیست.»

فلیک در پایان افزود: «من فکر نمی‌کنم اگر اخراجی نمی‌دادیم نتیجه بازی همین می‌شد. ما باید کارت قرمز را بپذیریم، این دست من نیست. ما نمی‌توانیم آن را تغییر دهیم. باید به فکر بازی‌های آینده باشیم.»

فلیک: نگران نباشید، باخت امشب را جبران می‌کنیم! 2