یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403

فناوران به کدام حوزه‌ها گرایش بیشتری دارند؟ + فیلم

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
فناوران به کدام حوزه‌ها گرایش بیشتری دارند؟ + فیلم

امین‌رضا خالقیان، مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری پردیس در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به سه حوزه پرطرفدارگفت: در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات تعداد قابل توجهی از فناوران در این حوزه مشغول هستند نرم افزار‌ها مبتی برهوش مصنوعی و نرم‌افزار‌های مبتی بر گیم و بازی جذابیت بسیاری دارد تعداد قابل توجهی از فناوران در این حوزه مشغول هستند. مدیرکل ارتباطات...

امین‌رضا خالقیان، مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری پردیس در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به سه حوزه پرطرفدارگفت: در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات تعداد قابل توجهی از فناوران در این حوزه مشغول هستند نرم افزار‌ها مبتی برهوش مصنوعی و نرم‌افزار‌های مبتی بر گیم و بازی جذابیت بسیاری دارد تعداد قابل توجهی از فناوران در این حوزه مشغول هستند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری پردیس افزود: سلامت با توجه به بازار مناسب و همچنین مباحث ناشناخته‌ای که دارد در زمینه تجهیزات پزشکی و دارو جذابیت خاصی دارد.

وی با اشاره به سومین حوزه پرطرفدار گفت: حوزه نفت و گار است به دلیل ظریفت‌های کشور ما در این حوزه، طرفداران بسیاری دارد همچنین تحریم‌ها به بومی سازی این حوزه کمک کرده است این سه حوزه جز اولویت کارهای تحقیقاتی فناوران قرار دارد.