پنج‌شنبه 12 مهر 1403

فهرست جدید آلمان: یک تازه وارد و بازگشت سه ستاره

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
فهرست جدید آلمان: یک تازه وارد و بازگشت سه ستاره

فهرست بازیکنان تیم ملی فوتبال آلمان برای بازی مقابل بوسنی و هرزگوین و هلند با چند تغییر اعلام شد‌.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان در دو بازی فیفادی آتی در لیگ ملت‌های یوفا مقابل بوسنی و هرزگوین و هلند شاهد حضور یک بازیکن جدید و سه بازیکن قدیمی در لیست یولیان ناگلزمان است.

یولیان ناگلزمن، سرمربی تیم ملی، برای اولین بار تیم کلیندینست، مهاجم بورسیا مونشن گلادباخ را به تیم ملی آلمان دعوت کرده است.

آنتونیو رودیگر، مدافع رئال مادرید، سرژ گنابری، ستاره بایرن و یانیس بلاسویچ دروازه بان سالزبورگ به فهرست 23 نفره آلمان بازگشته‌اند.

رودیگر در ماه سپتامبر پس از مشورت با ناگلزمان به اردوی تیم ملی دعوت نشد تا از زمان به دست آمده برای ریکاوری پس از مصدومیت جزئی استفاده کند.

گنابری و بلاسویچ آخرین بار در نوامبر 2023 در ترکیب تیم ملی آلمان حضور داشتند و برای این اردو دوباره به تیم ملی دعوت شده‌اند.

ناگلزمان درباره دعوت از کلیندینست گفت:"تیم کلیندینست بیش از یک سال است که عملکرد خوبی در بوندسلیگا به همراه هایدنهایم نشان داده و همچنین شروع خوبی در باشگاه جدیدش یعنی بروسیا مونشن گلادباخ داشته است. او شایسته این دعوت است. مصدومیت نیکلاس فولکروگ فرصت خوبی برای آزمایش تیم است. او اکنون می‌تواند خود را ثابت کند."

ناگلزمان درباره رویارویی با بوسنی و هرزگوین گفت:"بوسنی هنوز با سرمربی جدید یعنی سرگئی باربارز بازی خانگی انجام نداده است. بنابراین انتظار دارم که ورزشگاه سرشار از هیجان باشد و مطمئنا شاهد جو گرمی خواهیم بود. اگر عملکرد دو بازی گذشته را به نمایش بگذاریم، مطمئنم در این بازی هم پیروز خواهیم شد و خارج از خانه برد مهمی خواهیم داشت."

او همچنین درباره بازی مقابل هلند گفت:"ما قبلاً در آمستردام مقابل هلند خوب بازی کردیم. پس از شروع بسیار بد به مسیر خوبی برگشتیم. چند چیز وجود دارد که ما می‌خواهیم آن را تنظیم کنیم و امیدواریم در بازی خانگی مقابل حریفی بسیار قدرتمند پیروز شویم."

لیست آلمان برای دو بازی پیش رو به شرح زیر است:

دروازه‌بان‌ها: اولیویه بائومن، یانس بلاسویچ و الکساندر نوبل

مدافعان: ولادمار آنتون، بنجامین هنریش، یوشوا کیمیش، رابین کخ، مکسیمیلیان میتلشتات، داوید رائوم، آنتونیو رودیگر، نیکو شلوتربک و جاناتان تاه

هافبک‌ها: رابرت آندریش، کریس فوریش، پاسکال گروس، جمال موسیالا، الکساندر پالوویچ، آنجلو استیلر و فلوریان ویرتز

مهاجمان: سرژ گنابری، کای هاورتز، تیم کلیندینست و دنیز اونداف

فهرست جدید آلمان: یک تازه وارد و بازگشت سه ستاره 2
فهرست جدید آلمان: یک تازه وارد و بازگشت سه ستاره 3
فهرست جدید آلمان: یک تازه وارد و بازگشت سه ستاره 4