دوشنبه 11 تیر 1403

فوری: الوکره - عبدالکریم حسن در بن‌بست!

وب‌گاه خبر آنلاین مشاهده در مرجع
فوری: الوکره - عبدالکریم حسن در بن‌بست!

باشگاه الوکره با قدرت برنامه‌های نقل و انتقالاتی خود را دنبال می‌کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ باشگاه الوکره در فصل گذشته قهرمان جام حذفی قطر شد در رتبه چهارم لیگ ستارگان قرار گرفت. این باشگاه قطری که سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را هم کسب کرده، در تلاش است خود را تمام قدرت برای فصل آینده آماده کند.

به نقل از ورزش سه الوکره ابتدا حمد منصور را که قرارداد قرضی‌اش با باشگاه الشمال به پایان رسید، به تیم خود برگرداند. این باشگاه در ادامه با عقد قراردادی رسمی، عبدالرحمن رشید را به خدمت گرفت؛ بازیکنی که توانایی‌های فنی و بدنی بالایی دارد و ضعف الوکره در پست دفاع راست را حل خواهد کرد.

این باشگاه قطری همچنین در تلاش است که عبدالکریم حسن را نیز جذب کند. نشریه الرایه در این باره نوشت: "اگر الوکره موفق به جذب عبدالکریم حسن، ستاره سابق تیم ملی، شود تا حدودی مشکل دو مدافع کناری خود را حل کرده است. برخی گزارش‌ها حاکی از این است که مذاکره با باشگاه پرسپولیس برای جذب این بازیکن تاکنون به بن بست رسیده است."

الوکره در تلاش است که چند بازیکن ملی‌پوش دیگر هم به خدمت بگیرد و خود را برای رقابت‌های شدید در سطح محلی و آسیایی آماده کند. این تیم همچنین مذاکرات خود با الکساندر شولتس، مدافع دانمارکی تیم ژاپنی اوراواردز دایموندز ژاپن را هم دنبال می‌کند و امیدوار است او تا چند روز آینده به دوحه سفر کند.

در صورت حضور شولتس در الوکره، تنها یک سهمیه خارجی باشگاه باقی می‌ماند و گزارش‌ها حاکی از آن است که مدیران باشگاه قصد دارند یک بازیکن اهل آفریقای جنوبی را به خدمت بگیرند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1925931