شنبه 16 تیر 1403

فولام پالینیا را با 48 میلیون یورو واگذار کرد / قطعی: پایان یک سال مذاکره با بایرنی شدن ژوائو

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
فولام پالینیا را با 48 میلیون یورو واگذار کرد / قطعی: پایان یک سال مذاکره با بایرنی شدن ژوائو

باشگاه فولام که تابستان گذشته مانع انتقال ژوائو پالینیا به بایرن شد بالاخره کوتاه آمد و این ملی‌پوش پرتغالی امسال بایرنی می‌شود.

به گزارش "ورزش سه"، شبکه اسکای آلمان در خبری اختصاصی اعلام کرد باشگاه فولام سرانجام با انتقال ژوائو پالینیا به بایرن مونیخ موافقت کرده است. پالینیا با قراردادی 48 میلیون یورویی راهی باواریا شده و به محض پایان یورو برای انجام تستهای پزشکی به شهر مونیخ خواهد رفت. اسکای می‌گوید درحالیکه پالینیا به همراه تیم ملی کشورش پرتغال در یورو 2024 حضور دارد در روزهای گذشته مذاکراتی فشرده بین بایرن و فولام در جریان بود و مونیخی‌ها در نهایت توانستند موافقت باشگاه انگلیسی را جلب کنند.

تابستان گذشته هم پالینیا در آستانه پیوستن به بایرن بود و حتی به مونیخ رفت و سر تمرین حاضر شد و آماده بود تا به بازیکنان بایرن مونیخ معرفی شود. او چند ساعت قبل حتی در دفتر باشگاه عکس یادگاری با پیراهن بایرن هم گرفته بود ولی فولام در آخرین لحظه به باواریایی‌ها اعلام کرد که پشیمان شده و پالینیا را نیاز دارد.

فولام در مذاکرات امسال با بایرن مونیخ اصرار داشت که برای پالینیا 75 میلیون یورو می‌خواهد. این باشگاه انگلیسی در نهایت و بعد از چند هفته مذاکرات فشرده به مبلغ 45 میلیون یورو بعلاوه 3 میلیون یورو بندهای الحاقی رضایت داد تا ستاره پرتغالی به آرزویش برسد و پیراهن بایرن را به تن کند.

فولام پالینیا را با 48 میلیون یورو واگذار کرد / قطعی: پایان یک سال مذاکره با بایرنی شدن ژوائو 2
فولام پالینیا را با 48 میلیون یورو واگذار کرد / قطعی: پایان یک سال مذاکره با بایرنی شدن ژوائو 3