دوشنبه 16 مهر 1403

فونسکا شوکه شد: بازیکنان پنالتی‌زن را عوض کردند!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
فونسکا شوکه شد: بازیکنان پنالتی‌زن را عوض کردند!

پائولو فونسکا از تصمیم بازیکنان میلان برای عوض کردن پنالتی‌زن در دیدار برابر فیورنتینا شوکه و عصبانی شد.

به گزارش "ورزش سه"، میلان شب گذشته در چارچوب دیدارهای هفته هفتم رقابت‌های سری آ ایتالیا در ورزشگاه خانگی فیورنتینا روبروی این تیم به میدان رفت و در یک بازی پر برخورد و جنجالی و در حالی که فرصت پیروزی برابر حریف را داشت با نتیجه 1-2 شکست خورد تا یک باخت دیگر را هم در این فصل تجربه کرده باشد.

شاگردان فونسکا در این بازی دو بار این فرصت را داشتند که با استفاده از ضربه پنالتی‌ای که داور به سودشان اعلام کرده بود از حریف پیش بیفتند اما یک بار تئو هرناندز و بار دیگر تامی آبراهام این ضربه را از دست دادند و مغلوب داوید دخیا شدند تا دو فرصت بسیار خوب برای کسب سه امتیاز این دیدار از دست برود.

تک گل این بازی توسط کریستین پولیشیچ به ثمر رسید و حالا فونسکا پس از پایان این بازی فاش کرد که از تصمیمی که بازیکنانش در زمینه درباره این دو ضربه پنالتی گرفته‌اند بسیار متعجب و عصبانی شده است چون از ابتدا هم قرار بود که این مهاجم آمریکایی پشت ضربات پنالتی قرار بگیرد.

سرمربی میلان در گفتگو با اسکای اسپورت ایتالیا در این باره اظهار داشت:«پنالتی زن اول ما در این تیم پولیشیچ است. من نمی‌دانم چرا بازیکنان در زمین نظرشان را در این باره تغییر دادند. من پس از بازی با او صحبت کردم و گفتم که چنین اتفاقی نباید هرگز دیگر در دیدارهایی که در پیش داریم رخ دهد.»