پنج‌شنبه 12 مهر 1403

فیس‌آف جواد آقایی‌پور، رستاخیز پدیده (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
فیس‌آف جواد آقایی‌پور، رستاخیز پدیده (عکس)

جواد آقایی‌پور بعد از گلزنی مقابل استقلال تاجیکستان خوشحالی جالبی انجام داد.

به گزارش "ورزش سه"، پدیده فصل گذشته لیگ برتر فوتبال ایران بعد از انتقال به تیم فوتبال سپاهان شرایط متفاوتی را پشت سر گذاشت و در هفت مسابقه‌ای که برای این تیم به میدان رفته بود فقط یک گل مقابل خیبر خرم آباد به ثمر رساند و به غیر از دیدار با شباب الاهلی، در تمامی مسابقات به عنوان جانشین به میدان آمده بود.

شرایط او به شکلی بود که به نظر می‌رسید او تحت تاثیر حضور در سپاهان عملکردش با افت روبرو شده و خبری از درخشش فصل گذشته نیست اما در بازی با استقلال تاجیکستان شرایطی را برای خودش و سپاهان رقم زد تا مجدد مورد تحسین کارشناسان و به ویژه هواداران سپاهان قرار گرفت.

او در این مسابقه دو گل وارد دروازه حریف کرد و با جنب‌جوشی که در خط حمله سپاهان داشت چند موقعیت خوب دیگر برای خودش و همبازیانش ایجاد کرد که تبدیل به گل نشد.

جواد آقایی‌پور بعد از گل اول خوشحالی جالب انجام داد، او در حالی که دستش را مقابل صورتش قرار داده بود، سرش را با حالت خاصی بالا آورد و به اصطلاح تغییر چهره انجام داد، گویا فیس‌آف آقایی‌پور شرایطی را ایجاد کرد که او بلافاصله بعد از این خوشحالی بازیکن متفاوتی در زمین باشد.

گلزنی پدیده فصل گذشته در این مسابقه می‌تواند بازیکن متفاوتی را در اختیار مورایس قرار دهد تا با انگیزه بیشتری در مسابقات سپاهان به میدان برود و پدیده فصل گذشته با همان کیفیت شگفت‌انگیز در اختیار کادرفنی سپاهان قرار بگیرد.

فیس‌آف جواد آقایی‌پور، رستاخیز پدیده (عکس) 2
فیس‌آف جواد آقایی‌پور، رستاخیز پدیده (عکس) 3