یک‌شنبه 8 مهر 1403

فیلیپ لام اتریش را در نیمه‌نهایی می‌بیند / معرفی شگفتی‌ساز یورو: تیمی که هیچکس حدس نمی‌زد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
فیلیپ لام اتریش را در نیمه‌نهایی می‌بیند / معرفی شگفتی‌ساز یورو: تیمی که هیچکس حدس نمی‌زد

فیلیپ لام، مسئول برگزاری یورو 2024، می‌گوید امیدوار است تیمی که کمتر کسی از آن به عنوان مدعی یاد می‌کند به نیمه‌نهایی یورو برسد.

به گزارش "ورزش سه"، فیلیپ لام، اسطوره فوتبال آلمان، که از مدتها پیش به عنوان مدیر و مسئول برگزاری تورنمنت یورو 2024 فعالیت می‌کند می‌گوید تا امروز از شرایط برگزاری یورو و همچنین عملکرد ورزشی تیمها بسیار راضی است.

او با اینحال گفت دوست دارد برای هر چه بیشتر شدن جذابیت رقابتها یک تیم که کمتر کسی آن را مدعی می‌داند بتواند تا مرحله نیمه‌نهایی صعود کند. او همچنین گفت یک تیم را شگفتی‌ساز این دوره از رقابتها می‌داند.

فیلیپ لام گفت:" امیدوارم یک تیم شگفتی‌ساز بشود و درحالیکه هیچکس فکرش را نمی‌کند به نیمه‌نهایی برسد. یکی از تیمهایی که عالی کار کرده و شاید همین تیم شگفتی‌ساز باشد اتریش است. من مطمئنم آنها از مرحله گروهی صعود می‌کنند. اتریشی‌ها تیم خیلی خوبی دارند و شاید آنها شگفتی‌ساز این دوره بشوند".

اسطوره فوتبال آلمان که در جام جهانی 2014 به عنوان کاپیتان مانشافت جام جهانی را بالای سر برده درباره عملکرد تیم ملی کشورش با هدایت یولیان ناگلزمان گفت:" آلمان قهرمان می‌شود؟ هر چیزی ممکن است. قبل از هر چیز می‌خواهم این را تاکید کنم که ما بازیکنان درجه‌یکی داریم. در این سه بازی هم دیدیم که آنها می‌توانند در قالب تیم هم عالی کار کنند. ولی این هم یک واقعیت است که در مراحل حذفی نمی‌شود هیچ تیمی را از پیش برنده دانست. تا امروز در یورو 2024 هم اسپانیا به نظرم تیم قوی‌ای آمده و آنها هم شانس زیادی دارند".

فیلیپ لام اتریش را در نیمه‌نهایی می‌بیند / معرفی شگفتی‌ساز یورو: تیمی که هیچکس حدس نمی‌زد 2
فیلیپ لام اتریش را در نیمه‌نهایی می‌بیند / معرفی شگفتی‌ساز یورو: تیمی که هیچکس حدس نمی‌زد 3