یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403

قابلیت جدید برای تردز در راه است

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
قابلیت جدید برای تردز در راه است

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، به گفته الساندرو پالوزی، که به طور منظم ویژگی‌هایی را در مورد برنامه‌هایی مانند تردز و اینستاگرام معرفی می‌کند، تردز به دنبال کار روی گزینه امکان ذخیره پست است.

تردز نسخه اینستاگرام برای مکالمات متنی است. اما این برنامه به کاربران اجازه نمی دهد موضوعاتی را که در خوراک خبری آنها ظاهر می شوند برای استفاده بعدی ذخیره کنند.

تردز پس از راه اندازی در ماه جولای (تیر - مرداد) طی 5 روز، از 100 میلیون ثبت‌نام عبور کرد و به رکورد چت‌جی‌پی‌تی به عنوان سریع‌ترین پلت‌فرم آنلاین در حال رشد دست یافت. با این حال، طی چند ماه گذشته، محبوبیت این پلتفرم کاهش یافته است.

پیش از این ماسک در واکنش به ثبتنام افراد در تردز آن را مسخره کرد و با تهدید به شکایت از متا پاسخ داد وگفت که این غول رسانه اجتماعی از اسرار تجاری و سایر اطلاعات محرمانه توئیتر برای ساخت این برنامه استفاده کرده است. کارشناسان حقوقی می گویند که اثبات این ادعا ممکن است سخت باشد.

تردز مانند بسیاری از محصولات متا تجربه آزاردهنده‌ای از ادغام بیش از حد با محصولات موجود را ارائه می‌دهد. البته مشکلات حریم خصوصی نیز در مورد آن وجود دارد. تردز می‌تواند طیف گسترده‌ای از اطلاعات شخصی، از جمله سلامت، مالی، مخاطبین، تاریخچه مرور و جستجو، داده‌های مکان، خریدها و اطلاعات حساس را جمع‌آوری کند. برخی محدودیت ها مانند عدم توانایی در ذخیره پست ها هم باعث سرگردانی کاربران آن شده بود.

پایان پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید تردز ذخیره پست در تردز اینستاگرام این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است