یک‌شنبه 1 مهر 1403

قاب احساساتی: پرز اشک آنچلوتی را درآورد! (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
قاب احساساتی: پرز اشک آنچلوتی را درآورد! (عکس)

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، با سخنرانی فلورنتینو پرز در جشن قهرمانی چمپیونزلیگ احساساتی شد.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در فینال چمپیونزلیگ با نتیجه 2-0 دورتموند را شکست داد و عنوان قهرمانی اروپا را به دست آورد.

پانزدهمین قهرمانی رئال در لیگ قهرمانان اروپا با گل‌های دنی کارواخال و وینیسیوس جونیور به دست آمد تا کهکشانی‌ها برای یک جشن بزرگ در مادرید آماده شوند.

افتخار بزرگ شب گذشته رئال مدت کوتاهی پس از قهرمانی آن‌ها در لالیگا اتفاق افتاد و تیم تحت هدایت کارلو آنچلوتی موفق شد به یک فصل درخشان پایان بدهد.

آنچلوتی شب گذشته برای پنجمین بار به عنوان مربی فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد تا نام خود را به عنوان یکی از مربیان مطرح دنیای فوتبال ماندگار کند.

قبل از شروع جشن خیابانی امشب، بازیکنان رئال ابتدا به ساختمان شهرداری مادرید رفتند. در این دیدار شهردار و اعضای شورای شهر سخنرانی کردند و همینطور فرصت سخنرانی فلورنتینو پرز ایجاد شد.

رئیس باشگاه رئال در بخشی از سخنانش خطاب به آنچلوتی گفت:"دون کارلو از تو تشکر می‌کنم. تو بهترین مربی جهان هستی. اکنون کار را برای بردن شانزدهمین قهرمانی آغاز کرده‌ایم."

در این لحظه دوربین باشگاه رئال مادرید نشان داد که آنچلوتی از سخنرانی پرز احساساتی می‌شود و نمی‌تواند مانع از سرازیر شدن اشک‌هایش شود.

آنچلوتی اخیرا اعلام کرده بود که قصد دارد در رئال بازنشسته شود و پس از پایان همکاری با این باشگاه اسپانیایی به مربیگری ادامه نمی‌دهد.

قاب احساساتی: پرز اشک آنچلوتی را درآورد! (عکس) 2
قاب احساساتی: پرز اشک آنچلوتی را درآورد! (عکس) 3