یک‌شنبه 1 مهر 1403

قدم‌های جوب 18ساله در مسیر جود / بلینگام فصل آینده در لیگ برتر بازی می‌کند!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
قدم‌های جوب 18ساله در مسیر جود / بلینگام فصل آینده در لیگ برتر بازی می‌کند!

ایونینگ استاندارد مدعی شد کریستال پالاس با ساندرلند به توافق رسیده و جوب بلینگام، برادر جوان‌تر جود، به زودی به این تیم ملحق خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه جود بلینگام فصل اول حضورش در رئال مادرید را به بهترین شکل ممکن سپری کرده و فردا شب ممکن است با پیراهن سفید رئال جام قهرمانی چمپیونزلیگ را بالای سر ببرد برادر جوانتر او هم سال آینده بیش از پیش مورد توجه قرار خواهد گرفت.

جوب بلینگام 18ساله که فصل گذشته را با پیراهن ساندرلند در چمپیونشیپ سپری کرد حالا در آستانه پیوستن به کریستال پالاس قرار دارد و فصل آینده در لیگ برتر به میدان خواهد رفت.

ایونینگ استاندارد گفت اولیور گلاسنر از زمان نشستن روی نیمکت پالاس به عنوان سرمربی نام جوب بلینگام 18ساله را به عنوان گزینه اول نقل و انتقالات تابستانی در اختیار مدیران باشگاه گذاشت.

جوب سال گذشته از تیم شهر زادگاهش، بیرمنگام به ساندرلند پیوست. او در چمپیونشیپ برای این تیم 45 بازی انجام داد و 7 گل به ثمر رساند. درحالیکه جوب اخیرا با ساندرلند قراردادی بلندمدت امضا کرده ولی با توجه به اینکه پیوستن به کریستال پالاس به او امکان می‌دهد در لیگ برتر بازی کرده و بازی‌هایش در سراسر دنیا تماشا شود شکی نیست که جوب بلینگام با کمال میل از پیوستن به این تیم استقبال خواهد کرد.

قدم‌های جوب 18ساله در مسیر جود / بلینگام فصل آینده در لیگ برتر بازی می‌کند! 2