دوشنبه 28 خرداد 1403

قراردادم با العین ادامه دارد؛/ سفیان رحیمی: کرسپو بازیکن من در پلی استیشن بود

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
قراردادم با العین ادامه دارد؛/ سفیان رحیمی: کرسپو بازیکن من در پلی استیشن بود

مهاجم مراکشی العین امارات پس از قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا صحبت‌های جالبی را درباره هرنان کرسپو مطرح کرد.

به گزارش ورزش سه، رحیمی 27 ساله ستاره العین در بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا داشت و موفق شد نقش مهمی در پیروزی تیمش برابر یوکوهاما و کسب عنوان قهرمانی داشته باشند. این بازیکن مراکشی در حالی به روزهای اوج خود بازگشته است که در جام جهانی 2022 در شرایط خوبی قرار نداشت و توسط ولید رکراکی از لیست تیم ملی مراکش برای این رقابت‌ها کنار گذاشته شد.

رحیمی پس از قهرمانی در آسیا درباره بازگشت خود به اوج زیر نظر هرنان کرسپو گفت: او در واقع آزادی زیادی به من داد و باعث شد توانایی‌های گلزنی من دیده شود. او فردی فوق‌العاده است و واقعا شایسته عنوان قهرمانی آسیا بود.

او سپس به تمجید از کرسپو که سابقه بازی در میلان، اینترمیلان، پارما، لاتزیو و چلسی را دارد پرداخت و با شوخی گفت: زندگی کوتاه است. من زمانی که کودک بودم با کرسپو در پلی استیشن بازی می‌کردم و هرگز تصور نمی‌کردم که او روزی مربی من باشد.

ستاره العین ادامه داد: من از ابتدای کارم برای رسیدن به بالاترین سطوح جاه طلب بودم، اما انتظار این سطح را نداشتم. خدا را شاکرم که با کار و تلاش و دعای خانواده و پدر و مادرم به اینجا رسیدم.

رحیمی که از تیم الرجای مراکش به العین پیوست، درباره برنامه‌های این باشگاه اماراتی گفت: به محض ورودم به العین با مسئولان باشگاه درباره اینکه لیگ قهرمانان آسیا یکی از اولویت‌های باشگاه است صحبت کردیم و من واقعا تحت تاثیر پروژه باشگاه قرار گرفتم. هیچ کس به ما اعتماد نکرد، به خصوص پس از اینکه باشگاه‌های عربستانی بازیکنان بزرگی را به خدمت گرفتند، اما ما هم بزرگ هستیم و برای این عنوان تلاش کردیم‌.

او که به نظر می‌رسد در جام ملت‌های آفریقا نیز به یکی از مهره‌های کلیدی تیم ملی مراکش تبدیل شود، گفت: سه روز پیش رکراکسی با من تماس گرفت و من را تشویق کرد و گفت بعد از درخشش مقابل النصر و الهلال اجازه نده ژاپنی‌ها تو را شکست دهند. اگر بخواهی، به جام خواهی رسید.

رحیمی از صحبت در مورد پیشنهادات باشگاه‌های اروپایی یا عربستانی امتناع کرد و گفت: می‌خواهم اکنون لذت ببرم و جشن بگیرم. قراردادم همچنان با العین معتبر است.

قراردادم با العین ادامه دارد؛/ سفیان رحیمی: کرسپو بازیکن من در پلی استیشن بود 2