سه‌شنبه 10 مهر 1403

قرار نیست مودریچ جای کروس را پر کند / آنچلوتی: امباپه شاید فردا فیکس رئال باشد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
قرار نیست مودریچ جای کروس را پر کند / آنچلوتی: امباپه شاید فردا فیکس رئال باشد

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید در نشست خبری بازی با لیل گفت کیلیان امباپه احساس می‌کند آماده است و شاید فردا از ابتدا به میدان برود.

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه رئالی‌ها چندین روز است نگران مصدومیت ستاره‌شان کیلیان امباپه هستند و حتی از این نگران بودند که او نتواند به ال‌کلاسیکو برسد اما کارلو آنچلوتی امروز خبری خوب به آنها داد.

آنچلوتی گفت که حاضر نیست روی سلامت امباپه ریسک بکند ولی سرمربی رئال اشاره کرد که امباپه وضعیت خوبی دارد و خودش اعتقاد دارد به آمادگی 100 درصدی رسیده و می‌تواند بازی کند. کارلتو حتی این جمله را به زبان آورد که امباپه شاید فردا از ابتدا به میدان برود.

*بازی با لیل در چمپیونزلیگ؟ ما برای جمع کردن امتیاز به اینجا آمده‌ایم. لیل وقتی توپ را دارد خوب بازی می‌کند. مثل همیشه باید بجنگیم و با رقیبی جدی نبرد کنیم. داستان ما در چمپیونزلیگ همیشه همین بوده است. ما برای جنگیدن به لیل آمده‌ایم و به هر جا که می‌رویم هدف‌مان این است. ما می‌توانیم کیفیت‌مان را ارتقا بدهیم و این کار را خواهیم کرد و به بهترین رئال ممکن تبدیل خواهیم شد.

*کارلتو، به حرفهای سیمئونه درباره دربی واکنشی نداری؟ من به نظر همه احترام می‌گذارم ولی مساله خیلی روشن است. در ورزشگاه اقدامات خشونت‌باری انجام شد و کسانی که مرتکب چنین اقداماتی می‌شوند جایشان نه در استادیوم‌های فوتبال است و نه در جامعه. اتفاقی که آنجا افتاد را همه دیدند. کسانی که رفتار خشونت‌آمیز انجام می‌دهند جایی در جامعه ندارند.

*پیشنهادت برای لالیگا و فدراسیون اسپانیا چیست؟ همانطور که گفته‌ایم این افراد نباید در استادیوم‌ها باشند. این شخصیت‌ها حضورشان برای فوتبال لزومی ندارد. بگذارید جایی باشند که برای کسی خطر نداشته باشند. بهتر است که این آدمها تنهایمان بگذارند.

*ارزیابی‌ات از لیل؟ لیل باشگاه بزرگی است. بازیکنان سطح بالایی زیادی در این تیم بازی کرده‌اند. من برای سرمربی لیل احترام زیادی قائلم. او با من در پاریس کار کرده است.

*مصدومیت امباپه؟ حالش خوب است. کیلیان کاملا حاشیه‌نشین نشده. او در حال ریکاوری و تمرین است و ما به همراه خودش تصمیم لازم درباره زمان بازگشت او را می‌گیریم. ولی آخرین چیزی که می‌خواهیم ریسک کردن روی سلامت او است.

*انتظار داری لوکا مودریچ جای خالی کروس را پر کند؟ امکان ندارد بتوانیم کسی را پیدا کنیم که جای خالی کروس را پر کند. لوکا در بازی با اتلتیکو بهترین بازیکن ما بود ولی ما این تصور را نداریم که کسی بتواند جای خالی کروس را پر کند.

*علت مصدومیت امباپه چه بود؟ خستگی بیش از حد. ولی او دلش می‌خواست با ما به لیل بیاید و بازی کند چون احساس می‌کند 100 درصد آماده است. اگر هیچ ریسکی وجود نداشته باشد امباپه فیکس بازی می‌کند.

*چرا همچنان به آردا گولر بازی نمی‌دهی؟ در این هفته‌ها آردا گولر بیشتر از فصل گذشته بازی کرده. آردا در حال پیشرفت است. لازم نیست که همه چیز را به شما بگویم.

قرار نیست مودریچ جای کروس را پر کند / آنچلوتی: امباپه شاید فردا فیکس رئال باشد 2