شنبه 14 مهر 1403

قسمت 51 سریال طوبی از شبکه یک سیما + لینک دانلود

وب‌گاه گسترش مشاهده در مرجع
قسمت 51 سریال طوبی از شبکه یک سیما + لینک دانلود

سریال طوبی هر شب از شبکه اول سیما به نمایش در می آید، در این گزارش، دانلود سریال طوبی قسمت پنجاه و یکم از شبکه یک را آورده ایم. با ما همراه باشید.

سریال طوبی به کارگردانی سعید سلطانی از سال 1350 تا 1382 را روایت می کند و مضمون آن خانواده و پیاده روی اربعین است. «طوبی» داستان زنی از مبارزان انقلابی در دوران رژیم پهلوی است که برای حفظ خانواده خود تلاش می کند. در این مطلب با دانلود قسمت پنجاه و یکم سریال طوبی از تلوبیون با شما هستیم.

دانلود سریال طوبی قسمت 51 از شبکه یک

https://telewebion.com/program/0xe443d2c

خلاصه داستان قسمت 51 سریال طوبی

مصطفی در حال حاضر شدنه تا بره کافه پیش صبا صاحب اونجا تا باهم صحبت کنن موقع بیرون رفتن تلفن خونه زنگ میخوره و مصطفی برمیداره و میبینه که آقا رسوله. او بعد از کمی احوالپرسی ازش میپرسه درباره خاله اش دیبا که رسول بهش میگه ما از هم جدا شدیم بهتون نگفتن؟ مصطفی میگه نه نمیدونستم سپس او شماره ای از دیبا میده که مصطفی تشکر میکنه. بعد از قطع تماس به اون شماره زنگ میزنه که میبینه کسی برنمیداره. مصطفی به کافه پیش صبا رفته و بهش میگه که احساس خوبی دارم بهتون اگه راضی باشین میخوام درباره شما با مادرم حرف بزنم ولی قبلش میخوام درباره گذشته تون و اینکه چجوری این کافه بهتون رسیده بهم بگین. صبا میگه اگه دوستم داری گذشتمو میخوای چیکار؟ سپس میره سند کافه را میاره و میگه از وقتیکه یادمه اینجارو به اسمم زدن او با دیدن سند با تعجب میگه شما دختر جهانگیری؟ صبا میگه انگاری عشقت واقعی نبوده و میره داخل که مصطفی حسابی جا خورده.