پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

قطعا رویایش را دارم / کارواخال: چرا نباید توپ طلا به من برسد!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
قطعا رویایش را دارم / کارواخال: چرا نباید توپ طلا به من برسد!

دنی کارواخال در نشست خبری بازی با اشتوتگارت گفت که رویای رسیدن به توپ طلا را در سر دارد.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید کار خود برای دفاع از عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان را از حانه و برابر استوتگارت شروع خواهد کرد. در فصلی که لیگ قهرمانان با شکل جدید برگزار می شود و رئال می خواهد شانزدهمین قهرمانی خود را در آن جشن بگیرد.

دنی کارواخال که در نشست خبری این بازی شرکت کرده بود، گفت: «بازی های اول همیشه کلیدی هستند و با این فرمت جدید کمی هم شرایط متفاوت خواهد بود. بازی در خانه است و می دانیم لیگ قهرمانان برای این باشگاه چه معنایی دارد. از دقیقه یک برای برد وارد زمین می شویم.»

کارواخال در مورد کسب هفتمین قهرمانی اروپا با رئال گفت: «بله، بی بدیل خواهد بود. من چند سال دیگر برای رسیدن به این هدف فرصت دارم. چرا که نه؟»

آیا واکنش های وینیسیوس در زمین شما را آزار می دهد؟ «توهین هایی نسبت به او می بینیم و می شنویم. وقتی آنها نیش و کنایه می زنند، شما هم می خواهید واکنش نشان دهید. طبیعی است که او با حرکات خاصی پاسخ دهد.»

آیا به وینیسیوس گفته ای که آرام تر باشد؟ «همه ما در مورد موضوع وینیسیوس و نظر در مورد هرگونه توهین به رنگین پوست ها موضعی روشن داریم. موضوع مشخص است و به پروتکل های سخت تری نیاز است.»

رئال این هفته ها خوب بازی نمی کند. چگونه به هواداران توضیح می دهید که هنوز باید صبور باشند؟ «این خبر خوبی است که تیم هنوز به سقف توانایی هایش نرسیده است. مصدومیت ها روی تیم تاثیر می گذارد و فردا فرصت دیگری است. می خواهیم یک بازی خوب انجام دهیم و اجازه دهیم مردم خوشحال به خانه بروند.»

قرارداد شما در سال 2025 به پایان می رسد. مذاکرات چگونه پیش می رود؟ «ایده من این است که تا حد امکان با رئال ادامه دهم، اما واقع بین هستم. وقتی خودم را سطح کافی برای بازی در رئال نببینم، خودم کنار می روم. البته تا زمانی که باشگاه بخواهد اینجا خواهم بود.»

رئال مادرید در خانه شکست ناپذیر به نظر می رسد. این روند فردا هم ادامه خواهد داشت؟ «بله، داده های آماری خود در این مورد صحبت می کنند. سال گذشته ما چندین رقیب آلمانی در مسیرمان داشتیم و فردا هم یک رقیب متفاوت می آید.»

اگر فردا باشگاه تمدید یک ساله پیشنهاد دهد، امضا می کنید؟ «باشگاه قانون خودش را دارد و برای تمدید شرایط سن بازیکن را در نظر می گیرد. با بالای 30 سال ها سال به سال تمدید می شود و من تا زمانی که شرایطم خوب باشد مشکلی ندارم.»

اولین حضور امباپه در لیگ قهرمانان اروپا در برنابئو را چگونه تصور می کنید؟ «البته که برای او خوب خواهد بود و آن سحر و جادوی خاص برنابئو را حس خواهد کرد.»

بازگشت بلینگام چقدر مهم است؟ «خبری فوق العاده است. او یک مهره کلیدی است و سطح بازی رئال را بالا می برد. ما روی او حساب می کنیم.»

به توپ طلا فکر می کنید؟ «بله، این رویایی خواهد بود. چرا که نه؟ البته حضور در نامزدهای نهایی نیز خودش یک موفقیت است.»

بازی در قلب دفاع: «مشکلی ندارم و هرجا مربی بخواهد بازی خواهم کرد.»

قطعا رویایش را دارم / کارواخال: چرا نباید توپ طلا به من برسد! 2
قطعا رویایش را دارم / کارواخال: چرا نباید توپ طلا به من برسد! 3
قطعا رویایش را دارم / کارواخال: چرا نباید توپ طلا به من برسد! 4