یک‌شنبه 1 مهر 1403

قطعی: اسطوره در رئال ماندنی شد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
قطعی: اسطوره در رئال ماندنی شد

رائول گونزالس یک فصل دیگر هدایت تیم رئال کاستیا را برعهده خواهد داشت.

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای اخیر جلساتی در والدبباس برگزار شده است. چندین تصمیم مهم باید از سوی مدیریت باشگاه گرفته سود. آینده بازیکنان و مربیان زیادی توسط مدیریت ورزشی باشگاه در حال بررسی است. یکی از مهمترین آن‌ها به آینده رائول گونزالس ارتباط دارد.

سرمربی رئال کاستیا طبق گزارش مارکا، یک فصل دیگر مربیگری در تیم جوانان مادرید را برعهده خواهد است. رائول این موضوع را به خوزه آنخل سانچز، مدیر ورزشی رئال مادرید، اعلام کرده است.

به گزارش مارکا، اعتماد باشگاه به رائول کامل و مطلق باقی مانده و تا زمانی که او بخواهد در والدبباس به کار خود ادامه دهد، هیچ مانعی برای این اتفاق وجود نخواهد داشت.

فلورنتینو پرز تایید کرده که هرگز بدون رائول کار نخواهد کرد چون او برای رئال مادرید اهمیت زیادی دارد و به خاطر کارهایی که او برای تیم جوانان انجام داده، احترام زیادی برای این مربی قائل است.

کارلو آنچلوتی از تصمیم رائول برای ادامه همکاری با تیم جوانان خوشحال است، چون تفاهم بین مربیان تیم‌های اول و دوم رئال تاثیر زیادی در موفقیت آن‌ها دارد.

رائول در جلسات و تصمیمات مربوط به تیم اصلی شرکت می‌کند، چون مربی ایتالیایی او را مجبور کرده در جلسات فنی کادر مربیگری تیم اصلی شرکت کند. در واقع تیم رئال مادرید که 40 روز دیگر پیش فصل را آغاز می‌کند، ترکیبی از این دو تیم خواهد بود.

قطعی: اسطوره در رئال ماندنی شد 2