قمی: افتتاح ایستگاه اتوبوس رباط کریم در منطقه 11 مزین به نمادهای ملی / ارتقای ایمنی مسافران و افزایش عرض خیابان
به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پروژه جابجایی و احداث ایستگاه اتوبوس رباط کریم - خیابان شیخ محمدی با حضور شهردار منطقه 11 و جمعی از مدیران شهری به بهرهبرداری میرسد. مهدی قمی شهردار منطقه 11 ضمن توضیح درباره این پروژه مهم شهری گفت: این پروژه با هدف ارتقای ایمنی عبور و مرور مسافران و در راستای افزایش عرض خیابان برای تردد روانتر خودروها، از مدتی پیش به همت شهرداری منطقه 11 آغاز...