شنبه 1 اردیبهشت 1403

قهرمان امارات با سرمربی اوکراینی تمدید کرد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
قهرمان امارات با سرمربی اوکراینی تمدید کرد

تیم العین امارات قرارداد سرمربی اوکراینی خود را تمدید کرد تا در فصل آینده نیز شاهد حضور او روی نیمکت بنفش ها باشیم.

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه العین خبر از فعال شدن بند تمدید قرارداد سرمربی تیم فوتبال این باشگاه داد. این بند در صورت رضایت دو طرفه باشگاه و سرمربی فعال می شد که با توجه به کسب عنوان قهرمانی، فعال شد تا سرهی ربروف را فصل بعد نیز روی نیمکت قهرمان امارات ببینیم.

باشگاه العین از سرهی ربروف خواسته تا نیازهای تیمش را مشخص کرده و درخواست های خود را برای بالاتر بردن کیفیت العین در فصل جدید اعلام کند.

سرمربی اوکراینی در اولین اظهارتش بعد از تمدید قرارداد با العین ضمن تشکر از اعتماد مدیران باشگاه و هواداران، از آنها خواست تا برای رسیدن به موفقیت های بیشتر حمایت خود را بیشتر کنند. ربروف در اظهار نظری جالب گفت: "به خودم بابت ادامه حضور در العین تبریک می گویم! فصل آسانی در پیش نداریم ولی تمام تلاش خود را می کنیم تا بهترین جواب را به اعتماد باشگاه بدهیم."

نام سرمربی العین به عنوان بازیکنی ممتاز و مربی توانمند با موفقیت های بزرگی در دنیای فوتبال همراه بوده است. او کار مربیگری را در دیناموکیف شروع کرد و این تیم را دوبار در فصل های 2014-2015 و 2016-2015 قهرمان لیگ اوکراین کرد. او در دینامو جام های دیگری چون جام حذفی و سوپرکاپ را هم به دست آورد او سپس راهی مجارستان شد و سه بار لیگ این کشور را (2018-2019، 2019-2020، 2020-22) فتح کرد. ربروف به موفقیت های خود در لیگ امارات هم ادامه داد و توانست با العین قهرمان فصل 2022-2021 شود.